آزمون شناسایی شیر آب اصلی: توانائیهای شناختی و هوش تصویری خود را به چالش بکشید! اگر ضریب هوشی شما بالای 125 است، این پازل لوله 5 ثانیه ای را به عهده بگیرید و ببینید کدام یک از شیرهای آب، سطل را از آب پر کرده است. در آزمون شناسایی شیر آب اصلی می توانید توانائیهای شناختی خود را مورد ارزیابی قرار دهید و خود را بهتر بشناسید.

برای قرن‌ها، بازی‌های فکری افراد را مجذوب و به چالش می‌کشاند و به عنوان یک راه سرگرم‌کننده و محرک برای تقویت توانایی‌های ذهنی عمل می‌کند. این پازل ها به تفکر خلاق، مهارت حل مسئله و گاهی اوقات طنز نیاز دارند.

خواه هدف شما افزایش وضوح ذهنی، افزایش تمرکز، یا صرفاً کمی ورزش ذهنی باشد، بازی‌های فکری برای همه مناسب است. آنها معماها یا مشکلاتی هستند که نه تنها به تمرکز و تفکر نیاز دارند، بلکه توانایی تفکر خارج از چارچوب برای رسیدن به راه حل را نیز می طلبند. با آزمون شناسایی شیر آب اصلی مجله خبری چشمک همراه شده و توانائیهای شناختی خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

شاید بپسندید: چیستان || رنگی است که اگر حرف آخرش را برداریم عضوی از بدن می‌شود!؟

آزمون شناسایی شیر آب اصلی

برخلاف پازل‌های معمولی که از منطق خطی پیروی می‌کنند، بازی‌های فکری اغلب از بازی‌های هوشمندانه با کلمات، معانی پنهان یا تصاویر پیچیده استفاده می‌کنند که مهارت‌های شناختی شما را به حداکثر می‌رساند. این پازل ها اشکال مختلفی دارند، از معماهای تصویری گرفته تا چالش های ریاضی. دشواری آنها می تواند متفاوت باشد، برخی سبک و لذت بخش هستند، در حالی که برخی دیگر می توانند حتی تیزبین ترین ذهن ها را برای ساعت ها تحت تأثیر قرار دهند.

جذابیت بازی های فکری در این است که چگونه نواحی مختلف مغز را فعال می کنند و آنها را به ابزاری عالی برای تحریک ذهنی تبدیل کنند. حل منظم آنها به رشد تفکر انتقادی، تقویت مهارت های حل مسئله و بهبود عقل کلی در طول زمان کمک می کند. کسانی که به طور روزانه درگیر معماها هستند، تمایل به ایجاد توانایی های شناختی واضح تری دارند و حتی ممکن است سطح IQ خود را افزایش دهند.

امروز ما یکی از این معماها را برای شما آورده ایم که جهان را متحیر کرده است. تصویر زیر چهار شیر آب به نام‌های A، B، C و D را نشان می‌دهد. همه این لوله‌ها به هم گره خورده‌اند، اما یکی از آنها در حال پر کردن سطل است. چالش شما این است که شیر ابی را پیدا کنید که سطل را پر می کند. با آزمون شناسایی شیر آب اصلی همراه باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: با رمز گشایی روند منطقی، پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!

 

آزمون شناسایی شیر آب اصلی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون شناسایی شیر آب اصلی

اگر به اندازه کافی دقت کنید ضریب هوشی بالا شما متوجه می‌شود که چگونه شلنگ ها در هم پیچیده شده‌اند و تشخیص شیر آب درست را با مشکل مواجه می کند.  ممکن است پنج ثانیه زمان کوتاهی به نظر برسد، اما حل پازل ها در یک محدودیت زمانی به افزایش مهارت های حل مسئله شما در موقعیت های واقعی کمک می کند.

زمان تقریباً تمام شده است!

3… 2… 1…

خب جواب گرفتی؟ اگر این کار را کردید تبریک می گوییم! اگر در بازه زمانی آن را حل کنید، ضریب هوشی شما می تواند بالای 125 باشد. اما اگر راه حلی پیدا نکردید استرس نداشته باشید. حتی بهترین حل کننده های معما نیز گاهی اوقات تحت فشار زمان دچار مشکل می شوند.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی شیر آب اصلی: به راحتی به بالا پیمایش کنید و بدون تایمر دوباره امتحان کنید. اگر هنوز گیر کرده اید، می توانید پاسخ زیر را بررسی کنید! پاسخ در تصویر ذیل ارائه شده است.

شاید بپسندید: 3 تفاوت بین دو عکس مرد در خیابان را در 10 ثانیه شناسایی کنید!

آزمون شناسایی شیر آب اصلی

این واقعا ذهن شما را به چالش می کشد و باعث می شود خارج از چارچوب فکر کنید! چرا آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک نمی گذارید؟ همه می توانید مهارت های خود را با هم آزمایش کنید و ببینید چه کسی بالاترین امتیاز را می گیرد. این یک راه سرگرم کننده برای شرکت در برخی رقابت های دوستانه و در عین حال لذت بردن از یک فعالیت مغز است. بیایید ببینیم چه کسی با این چالش روبرو می شود!

 

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب حواهد بود

داستان آموزنده کودک حلوا فروش از قصه‌های مثنوی مولوی!  

کدام لیوان آب میوه بیشتری دارد؟ | فقط 1% افراد این آزمون را در 8 ثانیه رمزگشایی می کنند!

جای خالی را با اعداد مناسب پرکنید! | نوستالژی دوران مدرسه!

چیستان | آن چیست که اگر باشد کور است اگر نباشد کر است!؟

ضریب هوشی ات را با پیدا کردن نانوای خطرناک در 7 ثانیه ثابت کنید!

source

توسط funkhabari.ir