آزمون شناسایی اشتباهات تصویر حمام: آیا تا به حال فکر کرده اید که مشاهده شما چقدر دقیق و جزئی بین است؟ چس اگر تمایل داشته باشید برای آزمایش مهارت های تصویری آماده شوید! در این تصویر خنده دار یک چالش جذاب پیدا خواهید کرد که مهارت های تحلیلی شما را آزمایش می کند. در مقابل شما تصویری است که طبیعی به نظر می رسد… اما فقط برای کسانی که چشمان ورزیده ای ندارند. در واقع، ده تناقض پنهان در انتظار کشف وجود دارد! آیا می توانید همه آنها را ببینید؟

وظیفه شما مشاهده دقیق و تشخیص ناهنجاری هاست. به یاد داشته باشید: فقط 10٪ برخی افراد می توانند این کار را انجام دهند! توجه و  هر جزئیاتی مهم است، و مهارت های مشاهده شما مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. ذهن خود را بیازمایید: اگر بتوانید خطاها را بیابید، هوش و تمرکز فوق‌العاده‌ای را نشان خواهید داد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشتباهات تصویر حمام همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان | اسم پسرانه ایی است که برعکسش نامی دخترانه می شود!؟

آزمون شناسایی اشتباهات تصویر حمام

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

این تصویر ممکن است در نگاه اول فاقد هر گونه اشکالی باشد، اما اجازه ندهید کل نگری شما را فریب دهد! تناقضات و اشتباهات به روشی زیرکانه پنهان می شوند و فقط یک ناظر دقیق قادر به تشخیص آنها خواهد بود. با دقت تصویر آزمون شناسایی اشتباهات تصویر حمام را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: سطل آب با کدامیک از شیرهای آب پر شده است!؟

آزمون شناسایی اشتباهات تصویر حمام

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباهات تصویر حمام

زیبایی این تست ها لذتی است که ارائه می دهند. آزمایش مهارت های تصویری فقط یک تمرین ذهنی نیست، بلکه راهی برای تحریک مغز شما نیز هست! چند تناقض پیدا کردید؟ اگر بتوانید همه آنها را قبل از دیگران پیدا کنید، وضعیت شما به عنوان نابغه تایید می شود!

.

.

.

.

.

.

.

 

اگر ده تناقض را پیدا کردید، به شما تبریک می‌گوییم! شما جزو 10 درصدی هستید که واقعاً توجهشان بالاتر از حد متوسط ​​است. اگر موفق نشدید، نگران نباشید! هر تلاش گامی به سوی بهبود مهارت های مشاهده شماست!

شاید بپسندید: چیستان || رنگی است که اگر حرف آخرش را برداریم عضوی از بدن می‌شود!؟

آزمون شناسایی اشتباهات تصویر حمام

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب حواهد بود

تست هوش: با رمز گشایی روند منطقی، پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!

3 تفاوت بین دو عکس مرد در خیابان را در 10 ثانیه شناسایی کنید!

داستان آموزنده کودک حلوا فروش از قصه‌های مثنوی مولوی!  

کدام لیوان آب میوه بیشتری دارد؟ | فقط 1% افراد این آزمون را در 8 ثانیه رمزگشایی می کنند!

جای خالی را با اعداد مناسب پرکنید! | نوستالژی دوران مدرسه!

source

توسط funkhabari.ir