چیستان حیوان بی اعتقاد: چیستان سوالی معماگونه است که سعی در به چالش کشیدن خواننده اش دارد. معمولا طراحان چیستان سوال را طوری مطرح می‌نمایند که خواننده مجبور به فکر کردن گردد. این سوالات می‌توانند در قالب نظم یا نثر بیان شوند، بازی با کلمات و حروف باشند یا اطلاعات عمومی فرد را محک بزنند.

حتی در برخی موارد نکاتی انحرافی در خود پنهان کرده‌اند تا خواننده از جواب صحیح دور شود. همه این حقه‌ها برای این است که ما با خواندن چیستان از همه حواسمان استفاده کنیم. مطالعه روزانه چیستان و بازی‌های معمایی نه تنها اوقات فراغت ما را پر خواهد کرد بلکه می‌تواند مغز ما را از هجوم بیماری‌های زوال عقل همچون آلزایمر مصون بدارد.

در کودکان مطالعه مستمر و با برنامه چیستان و بازی‌های هوش و معمایی می‌تواند آن‌ها را در برابر چگونگی برخورد با موضوعات لاینحل آماده نماید. اگر شما هم از علاقه‌مندان به حل چیستان و سوالاتی از این دست هستید همراه همیشگی ستاره باشید.

ما برای دوستداران چیستان مجموعه‌ای جذاب و خواندنی را فراهم کرده‌ایم که می‌توانید در قالب برچسب #چیستان مطالعه نمایید و مهارت خود را افزایش دهید. اما نوبت به سوال و چیستان این مقاله رسید. به نظر شما پاسخ صحیح چیست؟ این چیستان تنها برای آوردن مقداری لبخند به روی لب‌هایتان طراحی شده است.

چیستان حیوان بی اعتقاد

چیستان‌ها سوالات غیر معمولی هستند که در لحظه ذهن خواننده و کاربر را به چالش می‌کشد. این سوالات می‌توانند اطلاعات عمومی شما را محک بزند یا قدرت تحلیل و درک موضوعات مختلف را.

در واقع این سوالات معماگونه باعث افزایش خلاقیت ذهنی در کودکان می‌شوند. همچنین مطالعه چیستان‌ها می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های زوال عقل مانند آلزایمر در بزرگسالان نیز کمک زیادی نماید. بنابراین خواندن و مطالعه چیستان‌ها را به یک فعالیت روزانه و روتین برای خود تبدیل نمایید. ما در ستاره تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا با خلق چیستان‌های سخت ولی منطقی قوه تفکر و تعقل شما را به چالش بکشیم.

سوال را با خود مرور کنید و سعی کنید بدون عجله به آن پاسخ دهید.

اگر پیش از این چیستان‌های ستاره را مطالعه کرده باشید راحت‌تر می‌توانید پاسخ این سوال را بدهید. در هر صورت مقصود از طرح این سوال به کارگیری قوه تفکر و تعقل شماست پس خود را درگیر حواشی نکنید.

چیستان حیوان بی اعتقاد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان حیوان بی اعتقاد

آیا می‌توانید پاسخی برای این سوال بیابید؟ عجله نکرده و خوب فکر کنید. برای دیدن جواب کمی پایین بروید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آفتاب پرست است.

چیستان حیوان بی اعتقاد

برای پاسخ به این سوال چقدر زمان صرف کردید؟ پیشنهاد می‌کنیم زمان مصرفی خود برای حل چیستان را در انتهای همین مطلب ارسال نمایید. مقایسه زمان‌ها می‌تواند بازخورد مناسبی برای طرح چیستان‌هایی به این صورت باشد.

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir