تست هوش با حرکت دادن چوب کبریت:این عبارت ریاضی را با حرکت دادن 2 چوب کبریت اصلاح کنید. تست هوش با حرکت دادن چوب کبریت یک بازی فکری معمایی است که برای یافتن راه حل نیاز به راه های غیر متعارف دارد. شما فقط به یک رویکرد هوشمندانه و تفکر منطقی برای حل پازل های چالش برانگیز و پاسخ های اذیت کننده آنها نیاز دارید. خوب، سعی کنید این عبارت ریاضی را با تفکر عمیق حل کنید و در کمترین زمان پاسخ را بشکنید. با تست هوش با حرکت دادن چوب کبریت خود را ارزیابی کنید.

آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعداد خود را محک بزنید. با این حال، ما راه حل زیر را برای مرجع شما ارائه کرده ایم. لذت درست جواب دادن به معادله هم مقایسه نداره……درسته؟

یکی از این معماها که در رسانه های اجتماعی پرطرفدار بوده است در اینجا با پاسخ ارائه شده است. در حالی که برخی از افراد ممکن است در یافتن پاسخ مشکل داشته باشند، برخی دیگر ممکن است از قانون ساده ریاضی که در مدرسه یاد گرفته بودند استفاده کنند. با تست هوش با حرکت دادن چوب کبریت و مجله خبری چشمک همراه شده و عبارت اشتباه را با حرکت دادن 2 چوب کبریت اصلاح کنید.

شاید بپسندید: چیستان || کدام حیوان است که به خدا اعتقاد ندارد!؟

تست هوش با حرکت دادن چوب کبریت

حل پازل های ریاضی لذت بخش است اما نیاز به کار ذهنی دارد. این بازی های فکری به ما نیاز دارند که از توانایی های شناختی و همچنین تفکر خلاق خود استفاده کنیم. در نتیجه این موضوعات در گفتگوهای سالم مطرح می شوند. حتماً از قانون ریاضی در کلاس برای حل طیفی از مسائل و عبارات ریاضی استفاده کرده اید. در این مورد نیز همین امر صادق است.

برای رمزگشایی آزمون هایی شبیه تست هوش با حرکت دادن چوب کبریت تنها کاری که باید انجام دهید این است که مغز خود را در حالت فعال قرار دهید. بازی های فکری مفاهیم ساده ای هستند. اگر با دقت در مورد آن فکر کنید راه حل ها را پیدا خواهید کرد. پازل ریاضی و پاسخ آن در اینجا ارائه شده است. اگر می خواهید ضریب هوشی خود را افزایش دهید، باید آن را امتحان کنید. بازی های فکری شما را دیوانه می کند، اما از راه حل آنها شگفت زده خواهید شد.

به طور کلی، مانند تمام بازی های فکری، تعداد کمی از مردم می توانند پاسخ را پیدا کنند. نگران نباشید. تصویر راه حل را ارائه کرده ایم. بنابراین می خواهید مهارت های ریاضی خود را آزمایش کنید؟

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر جنگل و حیوانات زیبا، ثابت کن که نابغه ای!

تست هوش با حرکت دادن چوب کبریت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با حرکت دادن چوب کبریت

اکنون برای حل این چالش بازی فکری آماده شوید. یافتن پاسخ بازی های فکری، مهارت های تفکر، گوش دادن و خلاقیت شما را بهبود می بخشد. با این بازی های فکری، بهترین تقویت کننده های استرس، خود را سم زدایی کنید. پس همه چیز برای حل پازل آماده است؟

.

.

.

.

.

.

.

.

2 چوب کبریت را برای اصلاح 75-81=77 حرکت دهید.

مرحله 1: عبارت 75-81=77 است، مانند تصویر زیر دو چوب کبریت را از اعداد هفت و هشت حرکت دهید.

مرحله 2: مطابق تصویر زیر با دو چوب کبریت عدد 5 را به عدد 8 تبدیل کنید.

مرحله 3: اکنون معادله 78-61=17 است.

شاید بپسندید: حکایت آموزنده فیل شناسی در تاریکی، حکایتی معرفتی و جذاب از مثنوی مولانا

تست با حرکت دادن چوب کبریت

 

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب حواهد بود

فقط یک نابغه تیزبین می تواند در 10 ثانیه اشکالات تصویر را پیدا کند!

 چیستان | اسم پسرانه ایی است که برعکسش نامی دخترانه می شود!؟

سطل آب با کدامیک از شیرهای آب پر شده است!؟

چیستان || رنگی است که اگر حرف آخرش را برداریم عضوی از بدن می‌شود!؟

تست هوش: با رمز گشایی روند منطقی، پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!

source

توسط funkhabari.ir