دانلود بازی Against the Storm Keepers of the Stone برای کامپیوتر

بازی Against the Storm Keepers of the Stone یک بسته الحاقی برای روگ لایک شبیه ساز شهرسازی محبوب Against the Storm است. بازی در دنیایی جریان دارد که توسط طوفان مرگبار ویران شده و بازیکنان باید چندین شهرک را بسازند و مدیریت کرده تا در برابر خطرات همیشه حاضر طوفان مقاومت کنند. این بسته الحاقی ویژگی‌های جدید هیجان انگیزی را معرفی می‌کند که گیم پلی اصلی را غنی می‌کند و عمق استراتژیک و تنوع بیشتری را برای بازیکنان جدید و کهنه کار به طور یکسان ارائه می‌دهد. این بسته الحاقی موفق شده تا در کنار جذابیت‌های بازی اصلی، ویژگی‌های بسیار نوینی را نیز به میدان بیاورد.

قورباغه‌ها سنگ تراشان متخصص هستند و پویایی منحصر به فردی را برای شهرک سازی به ارمغان می‌آورند. برخلاف سایر گونه‌های بازی، آنها تمایل خاصی به آب باران دارند که به فرهنگ و تخصص آنها گره خورده است. مهارت آنها در سنگ تراشی آنها را به بخشی ضروری از اقتصاد بازیکن در هنگام مدیریت منابعی مانند سنگ، آجر و سایر مصالح ساختمانی تبدیل می‌کند. قورباغه‌ها علاوه بر مهارت خود، نیازهای متمایزی نیز دارند که برای حفظ شادی و بهره وری خود به مسکن تخصصی نیاز دارند. ادغام آنها در شهرک، توانایی‌های منحصر به فردی را فراهم می‌کند که می‌تواند برای کل جامعه مفید و به شدت ضروری باشد.

مانند سایر بسته‌های الحاقی، Keepers of the Stone ساختمان‌های جدیدی را معرفی می‌کند که با تخصص سنگ‌تراشی قورباغه‌ها و طبیعت پرآب بیشه‌های ساحلی هماهنگ هستند. این سازه‌ها عملکرد و استایل منحصر به فردی خواهند داشت که به بهره وری و زیبایی شهرک کمک می‌کند. بازیکنان همچنین با دستورات جدیدی روبرو خواهند شد. وظایف و اهداف ویژه‌ای توسط ملکه ارائه شده که در صورت تکمیل موفقیت آمیز می توانند جوایز قابل توجهی را ارائه دهند. علاوه بر این، بازیکنان به امتیازات جدیدی دسترسی خواهند داشت که می‌تواند نحوه برخورد آنها با جنبه‌های مختلف مدیریت را تغییر دهد. تجربه این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Against the Storm و Gods Against Machines Gaia را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Against the Storm Keepers of the Stone برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 10 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i3-530 (dual-core) / AMD® Phenom™ II X4 965 (quad-core)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTS 450 (1 GB) / AMD® Radeon™ HD 7750 (1 GB)
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® 10 (64-bit)
Processor: Intel® Core™ i5-2500K (quad-core) / AMD® FX-Series™ FX-8320 (quad-core)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 970 (4 GB) / AMD® Radeon™ R9 290X (4 GB)
DirectX: Version 12
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

As the struggle for survival against the Blightstorm continues, Against the Storm – Keepers of the Stone introduces a new species, a new biome, and a selection of new buildings, orders, risks, and opportunities for any Viceroy up for the challenge. The Frogs join the effort to push back the storm, bringing their skill with stone masonry and love for water with them. Meanwhile, a changing of the tides has unlocked new potential in the distance – the Coastal Groves have finally become accessible after countless cycles spent under the deluge. Though they remain isolated and hard to reach, the ancient, submerged settlements of the area hold great treasures waiting to be uncovered.

source

توسط funkhabari.ir