اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت Insider Gaming نشان می‌دهد که نسخه ریمیک بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag ممکن است زودتر از آنچه تصور می‌کنیم عرضه شود.

وقتی شایعات مربوط به بازسازی این نسخه در اینترنت پخش شد، بسیاری تصور کردند این بازی هنوز چندین سال با انتشار فاصله دارد. اما جزئیات و اسناد جدیدی که به Insider Gaming ارسال شده و نباید به‌صورت عمومی منتشر شود، حاکی از آن است که بازی در مراحل توسعه به طور چشمگیری پیشرفت داشته است و ممکن است بسیار زودتر از آنچه همه انتظار داشتند، منتشر شود.

پیش از تأخیر اخیر بازی Assassin’s Creed Shadows که ظاهرا روی برنامه انتشار دیگر نسخه‌ها هم تاثیر گذاشته است، قرار بود بازسازی Black Flag (با اسم رمز Obsidian) حوالی نوامبر ۲۰۲۵ منتشر شود. این تقریباً همزمان با عرضه نسخه چندنفره این سری با اسم رمز Invictus بود.

سایت Insider Gaming دریافت که این بخشی از استراتژی گسترده‌تر شرکت یوبی‌سافت برای افزایش تولید محتوای فرنچایز Assassin’s Creed است که طی پنج سال آینده، شامل انتشار حدود ۱۰ عنوان از این سری خواهد بود. بین این عناوین می‌توان به نسخه جدید این بازی با اسم رمز Jade اشاره کرد که یک بازی موبایلی است و تاریخ انتشار احتمالی آن در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۵ خواهد بود.

متاسفانه تأخیر اخیر در عرضه Assassin’s Creed Shadows که طبق ایمیل داخلی Marc-Alexis Côté به کارکنان، روی کل نقشه راه مجموعه تأثیر می‌گذارد، ممکن است کمی این تاریخ‌ها را تغییر دهد. با این حال بازسازی Black Flag احتمالاً زودتر از چیزی که بسیاری از ما انتظار داشتیم منتشر خواهد شد.

گیم‌پلی ارسال‌شده به Insider Gaming که قرار نیست عمومی شود، شخصیت اصلی یعنی «ادوارد کنوی» را در حال هدایت یک کشتی نشان می‌دهد که با انجین ارتقا یافته Anvil شرکت Ubisoft توسعه پیدا کرده است.

اگر طرفدار فرنچایز اساسینز کرید هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «چرا به ریمیک‌های اساسینز کرید نیاز داریم؟» را از سایت ویجیاتو بخوانید.

source

توسط funkhabari.ir