به گزارش بازیگر 360 ، طبق تاییدیه رسمی حساب کاربری سریال در شبکه اجتماعی ایکس، “فال‌اوت” توانسته است به این دستاورد بزرگ دست یابد و به دومین سریال پربیننده تاریخ آمازون پرایم ویدئو تبدیل شود. پیش از این، تنها فصل اول سریال “ارباب حلقه‌ها” موفق شده بود به چنین رکوردی دست پیدا کند.

اما این موفقیت تنها به تعداد بینندگان محدود نمی‌شود. آمار نیلسن نیز نشان می‌دهد که “فال‌اوت” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های آمازون در میان مخاطبان بوده است. البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد میزان تماشای هر بیننده یا تعداد قسمت‌های تماشا شده توسط هر نفر در دسترس نیست.

سریال "فال‌اوت" به باشگاه ۱۰۰ میلیونی پیوست!

تیمی رویاپرداز پشت این موفقیت

سریال “فال‌اوت” با حضور ستارگانی همچون الا پورنل، والتون گاگینز، آرون موتن، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز و سایر بازیگران توانمند، توانسته است مخاطبان را به خود جذب کند. همچنین، خالقان سریال “وست‌ورلد”، جاناتان نولان و لیزا جوی، به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشته‌اند و جاناتان نولان شخصاً کارگردانی سه قسمت اول سریال را بر عهده داشته است.

علاوه بر این، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم‌های “کاپیتان مارول” و “تومب ریدر”، به همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال‌های محبوب مانند “آفیس”، “پورتلندیا” و “سیلیکون ولی”، به عنوان شورانر در سریال “فال‌اوت” فعالیت داشته‌اند. همچنین، تاد هاوارد، کارگردان سری بازی “فال‌اوت”، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار جاناتان نولان و لیزا جوی حضور داشته است.

آینده سریال

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد فصل دوم سریال “فال‌اوت” در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که سازندگان و بازیگران اصلی فصل اول در فصل دوم نیز حضور داشته باشند.

source

توسط funkhabari.ir