بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت Insider Gaming، شرکت یوبیسافت قصد دارد طی ۵ سال آینده ۱۰ بازی جدید از سری Assassin’s Creed عرضه کند و یکی از آن‌ها ریمیک AC IV: Black Flag است.

البته برخی از این پروژه‌ها، بازی موبایل، واقعیت مجازه یا چندنفره هستند و نسخۀ اصلی به حساب نمی‌آیند. ما می‌دانیم یک بازی چندنفره با نام رمزی Invictus در دست ساخت قرار دارد و Hexe نیز نسخۀ اصلی بعد از Shadows خواهد بود که برای سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این موارد، استودیوی Sofia روی اثری که در سه منطقۀ مدیترانه، آزتک و هند روایت می‌شود کار می‌کند و احتمالاً یک ریمیک دیگر در کنار بازسازی Black Flag مراحل اولیه ساخت را می‌گذراند.

طبق اطلاعات منابع داخلی، قبل از تاخیر Assassin’s Creed Shadows، ریمیک عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag (با اسم رمز Obsidian) قرار بود تا نوامبر ۲۰۲۵ عرضه شود. اما حالا که یکی از آثار مورد انتظار کلیدی به تعویق افتاده است، بازی‌های دیگر نیز تحت تاثیر قرار گرفته و احتمالاً دیرتر عرضه خواهند شد. مارک الکسیس کوته، تهیه‌کننده سری AC، در ایمیلی به تمامی کارمندان یوبیسافت، این تغییر برنامه برای تمامی عناوین سری را اعلام کرده است.

توجه داشته باشید که به طور رسمی هیچ‌یک از این پروژه‌ها تایید نشده و ممکن است طی مراحل توسعه، تعدادی از آن‌ها لغو شوند.

source

توسط funkhabari.ir