در راستای بهتر شدن سالگرد بیست و پنج سالگی این عنوان، اپیزود جدید انیمه وان پیس با نام ONE PIECE FAN LATTER معرفی شد. انیمه بزرگ وان پیس در سال 2024 بیست و پنج ساله شده و پروژه‌های زیادی برای بهتر کردن این سالگرد در حال ساخت است. به تازگی متوجه شدیم یکی از این برنامه‌ها، تبدیل شدن رمان داستان‌هایی از وان پیس و کلاه حصیری‌ها (One Piece Novel Straw Hat) به یک انیمه است. این انیمه که نوشته توموهیتو اوزاکی (Tomohito Ohsaki) است قرار است به زودی انیمه خود را داشته باشد. اپیزود جدید انیمه وان پیس توسط مگومی ایشیتانی (Megumi Ishitani) کارگردانی شده و در تاریخ 20 اکتبر امسال (29 مهر 1403) پخش خواهد شد.

این انیمه در زمان‌بندی معمول انیمه محبوب ONE PIECE به روی آنتن رفته و می‌تواند طرفداران را بسیار خوشحال کند. داستان این انیمه در مجمع‌الجزایر سابودی و دو سال پس از جنگ پارامونت رخ می‌دهد. در این برهه زمانی شخصیت اصلی داستان لوفی، با نبود برادرش آیس دست و پنجه نرم می‌کند. این موضوع به شدت رفتار‌ها و احساسات او را تحت تاثیر قرار داده و باعث می‌شود داستان به سمت چالش‌های جدیدی سوق داده شود.

اپیزود جدید انیمه وان پیس

جزئیات بیشتر در مورد اپیزود جدید انیمه وان پیس

این اپیزود جدید که «نامه طرفداران وان پیس» نامگذاری شده، به تازگی تیزری در مورد محتوای این انیمه منتشر کرده است. این تیزر به طرفداران اجازه می‌دهد تا نگاهی اجمالی به آنچه که در انتظارشان است بیندازند. علاوه بر مگومی ایشیتانی که کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد، نام کیسوکه موری (Keisuke Mori) هم به عنوان طراح شخصیت در پروژه می‌درخشد. در کنار این مسئله کارگردان انیمیشن و موموکا تویودا (Momoka Toyoda) به عنوان نویسنده فیلمنامه همکاری خواهند کرد. به نظر می‌سد این تیم خلاق قرار است در اپیزود جدید انیمه وان پیس داستانی جذاب و معنادار را به تصویر بکشند. شخصیت محوری این انیمه، یک دختر جوان است که شخصیت نامی را بسیار دوست داشته و در حال تلاش برای ساخت ماجراجوهای خود است.

این دختر نه تنها به دنبال کشف دنیای اطرافش است، بلکه تلاش می‌کند تا با احساسات و چالش‌های خود نیز کنار بیاید. این داستان‌ها به نوعی نشان‌دهنده‌ی زندگی افرادی است که تحت تأثیر دزدان دریایی کلاه حصیری قرار دارند، اما خودشان در مسیر جستجوی One Piece نیستند. توموهیتو اوزاکی، نویسنده این رمان، در سال 2017 این اثر را خلق کرده است. رمان شامل 9 داستان کوتاه درباره هر یک از اعضای گروه کلاه‌ حصیری است. همچنین دیدگاه افرادی عادی را نسبت به دیدار دوباره این خدمه بررسی می‌کند. دختری که به نامی احترام می‌گذارد، یکی از داستان‌های جذاب این رمان است که عواطف و چالش‌های انسانی را به خوبی نشان می‌دهد.

منبع: Anime Corner

source

توسط funkhabari.ir