استودیوی بایور اخیراً در صفحه توییتر خود نوشت که تولید بازی Dragon Age: the Veilguard به پایان رسید و به‌اطلاح گلد شده است. این اثر یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال 2024 تلقی می‌شود و حالا که روند ساخت آن به‌پایان رسیده است، می‌توان مطمئن بود که این بازی تأخیر نخواهد داشت.

پس از یک وقفه تقریباً ده ساله، فرنچایز اکشن و نقش‌آفرینی Dragon Age با عنوان جدید بازگشته است. آخرین ساخته این استودیو بازی Anthem بود که نتوانست انتظارات طرفداران و منتقدین را برآورده کند. حالا باید دید که این استودیو می‌تواند با این اثر در مسیر رستگاری قرار بگیرد یا خیر.

بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ 9 آبان، 1403 (31 اکتبر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس | ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد. طرفداران ژانر بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی مدت زیادی منتظر عنوان جدید این مجموعه بودند و حالا کمتر از یک ماه تا انتشار آن باقی مانده است.

ساخت بازی Dragon Age: the Veilguard به‌پایان رسید

روند تولید بازی Dragon Age: The Veilguard به پایان رسید

استودیوی بایور در چند پروژه اخیر خود به مشکلات جدی برخورد. دو عنوان Anthem و Mass Effect: Andromeda نتوانستند نظرات مثبت طرفداران را به خود جذب کنند و با فروش کمی مواجه شدند. از این جهت، طرفداران بازی‌های این استودیو همانند قدیم اطمینان کامل به این اثر ندارند.

حتی بازی The Veilguard نیز دچار یک سری مشکلات در روند توسعه شده بود. مایک لیدلاو، کارگردان Dragon Age: Inquisition ایده ساخت بازی جدید این مجموعه را سال‌ها قبل ارائه کرده بود. اما در سال 2017 این پروژه به‌صورت کامل کنسل و لیدلاو نیز از بایور جدا شد.

پس از آن، کمپانی EA قصد داشت که این فرنچایز را نیز تبدیل به یک بازی لایو سرویس کند. برای مدتی حتی این بازی با عنوان «Anthem با اژدها» شناخته می‌شد. این موضوع با شکست خوردن بازی Anthem و موفقیت عنوان تک‌نفره Star Wars Jedi: Fallen Order تغییر کرد. شرکت EA به بایور اجازه داد تا تمامی بخش‌های لایو سرویس بازی را حذف کنند و تمرکز خود را روی ساخت یک تجربه تک‌نفره بگذارند.

با این حال، این بازی در اوایل تحت عنوان Dreadwolf به‌صورت رسمی معرفی شد که اشاره به ویلن بازی داشت. اما این عنوان به Veilguard که گروه همراهان شخصیت اصلی بازی است، تغییر پیدا کرد. با این اوصاف، باید منتظر ماند و دید که آیا استودیوی بایور می‌تواند با انتشار این بازی به روزهای اوج خودش برگردد یا خیر.

بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ 9 آبان برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس و ایکس در کنار پی‌سی منتشر خواهد شد. این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید نیز در فروشگاه‌ها در دسترس است.

نظر شما چیست؟ آیا مشتاق تجربه این اثر هستید؟ یا فکر می‌کنید دوران اوج استودیوی بایور کاملاً تمام شده است؟

منبع: Wccftech

source

توسط funkhabari.ir