دانلود بازی DriveX Car Crash Simulator برای اندروید

بازی DriveX Car Crash Simulator که توسط Honan Studio ساخته شده یک شبیه‌ساز تخریب خودرو با آدرنالین بالا و مبتنی بر فیزیک است که بر تصادف‌های واقعی، تعامل محیطی و تجربه‌های رانندگی همه‌جانبه تمرکز دارد. این بازی بر اساس مفهوم شبیه‌سازی آسیب خودرو تا حد امکان واقعی ساخته شده است. این بازی با استفاده از فیزیک پیشرفته بدنه نرم برای ثبت جزئیات دقیق نحوه خم شدن، مچاله شدن و تغییر شکل خودروها تحت فشار خلق شده است. فیزیک بدنه نرم به وسایل نقلیه اجازه می‌دهد تا به برخوردها و عوامل محیطی به روش‌های بسیار واقعی واکنش نشان دهند و به بازی حس و حالی به شدت طبیعی ارائه می‌کند.

تنوع زیاد خودروها با بیش از 60 خودرو برای انتخاب، از سدان‌های خانوادگی گرفته تا کامیون‌های آفرود، باعث شده تا DriveX طیف وسیعی از سبک های رانندگی را برآورده می‌کند. فرقی نمی‌کند سفری ساده، مسابقه، یا نابودی موانع را ترجیح دهید، برای هر موقعیتی یک وسیله نقلیه وجود دارد. هر خودرو ویژگی‌های هندلینگ منحصر به فردی دارد و این تفاوت‌ها توسط سیستم آسیب واقعی بازی به خوبی تاکید می‌شود. هر چه ماشین عجیب‌تر یا شکننده‌تر باشد، اثرات تصادف شدیدتر خواهد بود. نقشه جهان باز این بازی دارای یک محیط گسترده است که شامل انواع زمین‌ها مانند خیابان‌های شهر، بزرگراه‌ها، مسیرهای ناهموار خواهد بود.

ویژگی‌های بازی DriveX Car Crash Simulator

  1. انواع ماشین‌های جذاب
  2. گرافیک سه بعدی زیبا
  3. کنترل‌های دقیق و ساده
  4. تخریب تمامی ماشین‌ها
  5. ساعت‌ها سرگرمی خالص
  6. طرفداران زیاد در دنیا

DriveX Car Crash Simulator تعادلی بین شبیه‌سازی برای علاقه‌مندان به ماشین و یک دنیای عظیم پر هرج و مرج و سرگرم‌کننده برای بازیکنانی ایجاد می‌کند که می‌خواهند با کوبیدن ماشین‌ها به موانع، آن‌ها را از بین ببرند. فیزیک دقیق و مدل‌های تخریب بازی، آن را از بازی های رانندگی آرکید، بیشتر متمایز می‌کند و تجربه تصادف رضایت‌بخش‌تری را ارائه می‌دهد.

بازی DriveX Car Crash Simulator هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Contraband Police Search&Seize و Wreckfest را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی DriveX Car Crash Simulator برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir