دانلود بازی Psycho Fear برای کامپیوتر

بازی Psycho Fear یک عنوان در ژانر اتاق فرار ترسناک و هیجان انگیز است که حل معما را با فضایی با ریسک بالا ترکیب می‌کند. این بازی که در محیط‌های تاریک و کلاستروفوبیک می‌گذرد، طوری طراحی شده که بازیکنان را به طور مداوم در حال کاوش در اتاق‌های وهم‌آور پر از تله‌های مرگبار و اسرار مرموز نگه می‌دارد. همان‌طور که بازیکنان در حال عبور از مکان‌های شوم بازی هستند، باید به عقل خود برای حل معماهای پیچیده‌تر تکیه کنند و در عین حال سعی می‌کنند از خطراتی که می‌تواند سفر آنها را به پایانی سریع و وحشتناک برساند، اجتناب کنند. این سفر به هیچ وجه ساده نبوده و شما را درگیر وحشت‌های زیادی می‌کند.

گیم پلی اصلی بازی Psycho Fear حول محور فرار از اتاق‌های مختلف یا مناطق پر شده با پازل‌های پیچیده است. بازی تأکید زیادی بر اکتشاف و جمع‌آوری آیتم دارد و هر گوشه‌ای سرنخ‌های مهم یا ابزارهای مهم برای بقا را پنهان می‌کند. بازیکنان باید از نزدیک محیط اطراف خود را مشاهده کنند و با اشیا تعامل داشته باشند تا راه‌حل‌هایی را بیابند که به پیشرفت آنها کمک می‌کند. همه اینها در حالی است که احساس ترس روبه‌رشدی را مدیریت می‌کنید. هر پازل برای به چالش کشیدن منطق و خلاقیت طراحی شده است و بازیکنان را به تفکر تحت فشار سوق می‌دهد. پازل‌ها لایه‌ای بوده و حل آن ها، مدت زیادی از شما زمان خواهد گرفت.

Psycho Fear در ایجاد یک فضای تاریک و نفس گیر برتری دارد. نور کم، جلوه‌های صوتی ناراحت‌کننده و طراحی محیطی وهم‌آور با هم کار می‌کنند تا حس ترس را حفظ کنند. چه به صورت انفرادی و چه در حالت کوآپ، فضای بازی سنگین و ظالمانه است و هر صدایی که به گوش می‌رسد (چه دور و چه نزدیک)، بازیکنان را در حالت آماده‌باش قرار می‌دهد. فضای پرتنش، معماهای پیچیده و گیم پلی پرمخاطره این بازی، آن را به تجربه‌ای جذاب و وحشتناک برای طرفداران سبک وحشت تبدیل کرده است. Psycho Fear بازیکنان را در دنیایی تاریک نگه می‌دارد که بقا به تفکر سریع، انتخاب‌های اخلاقی و کمی شانس بستگی دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Jack Holmes Master of Puppets و  Ad Infinitum را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Psycho Fear برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit Operating System
Processor: CPU Ryzen 5 3600X, Core i5 11600K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GPU GTX 1080; RTX 2060 SUPER; RX 5700 XT
DirectX: Version 12
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit Operating System
Processor: CPU Ryzen 7 5800X, i5-12600K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Graphics RTX 3080; RTX 3070 (DLSS Balanced); RX 6800 XT
DirectX: Version 12
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Psycho Fear is not a static experience. Expect updates every Wednesday that will introduce new puzzles, unexpected twists, and keep you on the edge of your seat. The game you know today may evolve in surprising ways with each update. On average, the game takes around 1 to 2 hours to complete. Throughout the game, you may die. If you quit, you will lose your progress, as there are no save points. However, you can use your karma points to seek redemption, allowing you to return to life and continue your progress. In co-op mode, players can also revive each other using Serum Y syringes. You take on the role, either solo or in co-op, of a person trapped in a series of deadly puzzles and challenges, and you must use your wits and problem-solving skills to escape the traps and survive. The game offers a survival horror experience that strongly emphasizes puzzle-solving. To find a way out of the traps, players will need to explore their surroundings, gather items, and interact with various objects.

source

توسط funkhabari.ir