دانلود بازی Silence of the Siren برای کامپیوتر

بازی Silence of the Siren یک بازی استراتژیک مبتنی بر نوبت همه‌جانبه است. بازی در دنیایی غنی و علمی تخیلی اتفاق می‌افتد که در آن بازیکنان فرماندهی گونه‌ها و جناح‌های مختلف فضایی را بر عهده می‌گیرند و هر کدام به دنبال تسلط در یک سیستم ستاره‌ای دور و منزوی هستند. بازی مدت‌ها پس از سقوط یک اتحاد کهکشانی بزرگ اتفاق می‌افتد و بازیکنان باید خرابه‌های این امپراتوری فراموش شده را برای به دست آوردن منابع، گسترش قلمروهای خود و کشف اسرار گمشده بگردند. بازیکنان منظومه ستاره‌ای را کشف می‌کنند و از سیاره‌ای به سیاره دیگر حرکت می‌کنند تا بتوانند به‌مرورزمان، خود را قوی‌تر کنند.

هر دنیای این بازی پر از یادگارهایی از اتحاد قدیمی است که ممکن است منابع، فناوری یا نیروهای جدیدی را برای ارتش شما فراهم کند. برخی از سیارات ممکن است مهمان‌نوازتر باشند، در حالی که برخی دیگر اسرار یا ناهنجاری‌های خطرناک مرتبط با سقوط اتحاد را پنهان می‌کنند. هنگامی که یک سیاره کاوش می‌شود، بازیکنان می توانند شهرها، قلعه‌ها و پاسگاه‌ها را ایجاد کنند. این استراتژی شامل انتخاب در مورد انواع منابع است. خواه استخراج مواد معدنی کمیاب، کشاورزی برای غذا، یا تحقیق در مورد فناوری‌های پیشرفته برای برتری در مقابل مخالفان باشد، شما باید به دقت تمام فعالیت‌های خود را برای موفقیت بررسی کنید.

اگر با بازی هایی مانند Endless Legend یا Stellaris آشنایی دارید، Silence of the Siren با ترکیبی از کاوش‌های سیاره‌ای، استراتژی مبتنی بر گروه‌های مختلف و روایت معمایی از آن‌ها نشئت می‌گیرد. این بازی تنوع جناحی و عمق استراتژیک Endless Legend را با اکتشافات فضایی و اطلاعات عمیق Stellaris ترکیب می‌کند. با این حال، برخلاف Stellaris، مبارزه در Silence of the Siren کاملاً نوبتی است و تجربه تاکتیکی کندتر و شبیه به XCOM یا Battletech را ارائه می‌دهد. ترکیب این عناصر یک بازی استراتژیک پیچیده اما در دسترس را برای طرفداران بازی های تاکتیکال و استراتژیک 4X به زیبایی ایجاد می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Phoenix Point Complete Edition و XCOM Enemy Unknown را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Silence of the Siren برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i3, Ryzen 3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Dedicated: with 4 GB VRAM or a modern AMD integrated GPU
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: SSD recommended.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i5, Ryzen 5 (Intel 10th+ gen or Ryzen 5000+ series recommended)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: RTX 2060 / RX 5600 XT
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: 8 GB graphics recommended for for 4K. SSD recommended.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Silence of the Siren is a turn-based strategy game where several different space-faring civilizations are fighting over control of a distant star system. Explore what’s left on the planets and secure resources to build mighty cities. Raise powerful armies and defeat your opponents on the battlefield!

The Siren star system, birthplace of a galactic alliance, and the homeworld of a lost Primals civilization, has been cut from the rest of the galaxy. As a result, the carefully built alliance split into bickering factions and secluded colonies. These days, hardly anyone pays attention to the ruins scattered all over the few habitable planets of a freshly isolated system. The deeper you venture into the uncharted regions, the stronger the feeling of endangerment grows. There is something else. An entity, a shade, an echo of whispers from below.

source

توسط funkhabari.ir