دانلود بازی Starfield Shattered Space برای کامپیوتر

بازی Starfield Shattered Space اولین بسته الحاقی بزرگ برای بازی نقش آفرینی اکشن استودیوی Bethesda Game یعنی Starfield است که در زمان انتشارش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این بسته الحاقی که در 30 سپتامبر 2024 برای ویندوز و Xbox Series X/S منتشر شد، بر روی مکانیک‌های بازی اصلی استوار است و در عین حال یک تجربه روایی جدید و متمرکزتر را معرفی می‌کند. این DLC به صورت عمیق‌تر به داستان استارفیلد می‌پردازد و به‌ویژه بر روی جناح مرموز، House Va’ruun و ارتباط آن با یک تهدید کیهانی که پتانسیل تغییر شکل جهان را دارد، تمرکز می‌کند. این محتوا سفری حماسی را ارائه خواهد کرد.

دنیایی متمرکزتر از قبل

بر خلاف جهان گسترده Starfield که چندین منظومه و سیارات ستاره‌ای را در برمی‌گیرد، Shattered Space اساساً در یک سیاره منفرد در دنیای House Va’ruun رخ می‌دهد. این تغییر در طراحی، تجربه را از اکتشاف گسترده بین ستاره‌ای به یک ماجراجویی متمرکزتر و دقیق‌تر تغییر می‌دهد. این سیاره که به نام Va’Ruun’kai شناخته می‌شود، محیط‌های متراکم و بسیار دقیقی را ارائه می‌دهد که کاوش عمیق را تشویق می‌کند. بازیکنان خود را در حال پیمایش در زمین‌های مختلف می‌بینند. از مناظر شوم و بیگانه گرفته تا شهر با طراحی پیچیده Dazra، مرکز فرهنگی و مذهبی خانه Va’ruun، همگی اتمسفر متفاوتی دارد.

حل معماهای فضایی

تمرکز دقیق‌تر بر روی یک مکان، امکان طراحی تجربه‌ای غوطه‌ورتر و پیچیده‌تر را فراهم می‌کند که یکی از ویژگی‌های بارز بازی های Bethesda است. بازیکنان می توانند انتظار طراحی داخلی غنی، اسرار پنهان و تأکید بیشتر بر داستان سرایی محیطی داشته باشند که مشابه عناوین قبلی Bethesda مانند سری The Elder Scrolls و Fallout است. هر مکان، خواه یک ایستگاه متروک ستاره یا یک مکان مذهبی در این سیاره باشد، به گونه‌ای ساخته شده که بخشی از روایت را بازگو کند و بازیکنان را بیشتر به معمای پیرامون جناح House Va’ruun بکشاند. هر چقدر که در بازی پیش بروید، بیشتر متوجه اتفاقات و معما خواهید شد.

راهنمای قدم به قدم بازی Starfield

راهنمای قدم به قدم بازی Starfield

بازی Starfield توسط استودیو Bethesda Game Studios ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Starfield با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Starfield

حضور جناح‌های جدید

Shattered Space سیستم‌های گیم پلی ایجاد شده در Starfield را گسترش می‌دهد. بازیکنان با جناح‌های جدید، موجودات بیگانه و باس‌های قدرتمند منحصر به فرد در این بسته الحاقی روبرو خواهند شد. در کنار این چالش‌ها، بازیکنان به سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات جدید دسترسی پیدا می‌کنند که می‌توانند با استفاده از منابع جدید سفارشی شده یا ساخته شوند. این بسته همچنین آیتم و فرصت‌های تحقیقاتی جدیدی را معرفی می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا استراتژی‌های خود را در مبارزه و بقا اصلاح کنند. اکتشاف یک عنصر اصلی باقی مانده است که این بار به یک منظومه تک ستاره‌ای خلاصه شده و شما را گیج نخواهد کرد.

مبارزات بسیار عمیق

مبارزات فضایی همچنان نقش مهمی را ایفا می‌کند، زیرا بازیکنان در فضای Va’Ruun’kai با جناح‌های دیگر درگیر نبرد می‌شوند. با این حال، اکتشاف زمینی با تأکید بیشتر بر کشف افسانه‌های پنهان، درگیر شدن در جست و جوهای گفتگو محور و حل معماهای محیطی، در مرکز توجه قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بسته الحاقی، معرفی ناهنجاری‌های پیچیده زمان ناشی از اختلالات اسرارآمیز فضا و زمان است. Starfield Shattered Space یک تجربه متمرکزتر و غوطه‌ورتر ارائه می‌دهد که وسعت فضا را با یک ماجراجویی سیاره‌ای عمیقاً دقیق و جذاب متعادل می‌کند. تجربه آن به طرفداران سرسخت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Starfield و Cyberpunk 2077 Edgerunners را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Starfield Shattered Space برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 version 21H1 (10.0.19043)
Processor: AMD Ryzen 5 2600X, Intel Core i7-6800K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700, NVIDIA GeForce 1070 Ti
DirectX: Version 12
Storage: 125 GB available space
Additional Notes: SSD Required

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10/11 with updates
Processor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel i5-10600K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 6800 XT, NVIDIA GeForce RTX 2080
DirectX: Version 12
Network: Broadband Internet connection
Storage: 125 GB available space
Additional Notes: SSD Required

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Shattered Space is a new story expansion for Starfield, Bethesda Game Studios’ epic role-playing game and first new universe in more than twenty-five years. A mysterious power stirs in the city of Dazra on House Va’Ruun’s hidden homeworld. Investigate a frightening cosmic threat, explore a new planet, and find unique weapons, spacesuits, and gear in this all-new adventure.When a distress signal from a derelict starstation sparks a journey to Va’Ruun’kai, the veil of secrecy surrounding the worshippers of a deity known as “The Great Serpent” is finally lifted. Immerse yourself in the dark and complex world of House Va’Ruun, as you navigate a tense political landscape, uncover the history of the Va’Ruun people and help decide the fate of the faction in the wake of a cataclysmic event.

source

توسط funkhabari.ir