نسخه Deluxe بازی Monster Hunter Wilds، ساخته جدید شرکت کپکام، در تاریخ ۱۰ اسفند منتشر خواهد شد و پیش‌فروش آن هم‌اکنون در تمام پلتفرم‌ها در دسترس است. در کنار نسخه استاندارد با قیمت ۶۹.۹۹ دلار، نسخه Deluxe این بازی نیز با قیمت ۱۰۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود و شامل آیتم‌ها و محتویات ویژه‌ای است که برای طرفداران جذاب خواهد بود. در ادامه با خبر نسخه Deluxe بازی Monster Hunter Wilds، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست نسخه Deluxe بازی Monster Hunter Wilds

نسخه Deluxe علاوه بر بازی اصلی، شامل یک ست زره مخصوص برای بازیکن و همراه آن‌ها یعنی Palico است که شبیه زره‌های سامورایی طراحی شده است. همچنین یک چشم‌بند و مدل موی شاخ‌دار در این بسته گنجانده شده است. این آیتم‌ها تحت عنوان Layered Armor قرار دارند و صرفاً جنبه تزئینی دارند، یعنی روی عملکرد بازیکن تأثیری نمی‌گذارند و فقط ظاهر شخصیت‌ها را تغییر می‌دهند. از دیگر آیتم‌های این نسخه می‌توان به تزئینات برای Seikret، دو ژست حرکتی، مدل مو، یک پروفایل Hunter، مجموعه برچسب‌ها، آرایش و رنگ چهره، و یک آویز تزئینی اشاره کرد. همچنین بازیکنان می‌توانند از آیتم‌های تزئینی خاصی مانند Wyverian Ears به عنوان لایه‌های زرهی استفاده کنند که ظاهر شخصیت را منحصر به فرد می‌کند.

اما این همه ماجرا نیست. این نسخه شامل یک ست پروفایل Hunter و یک ترک موسیقی خاص به نام Proof of a Hero (نسخه ۲۰۲۵) نیز هست که طرفداران قدیمی سری Monster Hunter با آن آشنایی دارند. علاوه بر این، دو بسته الحاقی نیز در بهار و تابستان ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد که شامل Layered Armor و آویزهای جدیدی خواهند بود و دارندگان نسخه Deluxe به این محتویات دسترسی خواهند داشت.

همچنین کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند، به صورت رایگان آیتم‌هایی مانند Guild Knight Set و Hope Charm Talisman را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد که می‌تواند تجربه اولیه بازی را تسهیل کند. بازی Monster Hunter Wilds قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی عرضه شود و نوید یک تجربه اکشن نقش‌آفرینی هیجان‌انگیز را برای بازیکنان می‌دهد. با توجه به محتوای اضافی نسخه Deluxe، این بازی بدون شک یکی از موردانتظارترین عناوین سال آینده خواهد بود.

این بود از خبر از جزئیاتی از نسخه Deluxe بازی Monster Hunter Wilds. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir