هنگام انتخاب گوشی دلخواه خود کدام ویژگی‌ها را در نظر می‌گیرید؟ به عبارت دیگر معیار شما برای انتخاب بهترین گوشی چیست؟ برند شیائومی یکی از برندهای محبوب و معروف بازار موبایل فعلی به‌شمار می‌آید که توانسته است انواع مختلفی از گوشی‌ها را با کارایی‌های مختلف برای هر سن و سالی تهیه و تامین کند.

از بهترین سری‌ گوشی‌های برند شیائومی، سری پوکو ایکس است که با انواع قابلیت‌ها به بازار عرضه شده‌ و طرفداران زیادی دارد. اگر برای خرید گوشی به دنبال مدلی هستید که در کنار کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد، توصیه می‌کنیم به سراغ گوشی پوکو ایکس 6 پرو بروید. این مدل از گوشی‌های سری پوکو نسبت به نسخه‌های قبلی مانند پوکو ایکس 5، از نظر کارایی و عملکرد بهتر است.

شاید برایتان سوال شود که چه تفاوت‌هایی میان این 2 تلفن همراه وجود دارد و چرا پوکو ایکس 6 نسبت به نسخه قبلی خود برتر است؟ برای کسب اطلاعات لازم در این باره تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

رقابت تنگاتنگ میان گوشی پوکو ایکس 6 پرو و پوکو ایکس 5 پرو

دو گوشی پوکو ایکس 6 پرو و پوکو ایکس 5 پرو از گوشی‌های میان‌رده و باکیفیت برند شیائومی محسوب می‌شوند که تا به امروز مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کرده‌اند. سری پوکو برند شیائومی در مقایسه با سایر سری‌های این تولیدکننده دارای کیفیت و عملکرد بالایی هستند و هر خریداری را به وجد می‌آورند. درواقع، شما به‌عنوان فرد متقاضی تلفن همراه، از خرید گوشی‌هایی که از نظر کیفیت بالا هستند و قیمت مناسبی دارند، لذت می‌برید.

دوربین این 2 مدل از گوشی‌ها در بهترین کیفیت ممکن تهیه و تعبیه شده‌اند و هریک از آن‌ها در حد توان خود، عملکرد خوبی ارائه می‌دهند. این در حالی است که امکانات درونی گوشی پوکو ایکس 6 پرو در مقایسه با سری ایکس 5 پرو کمی جذاب‌تر هستند و برای شما منحصربه‌فرد خواهند بود. با اینکه نمایشگرهای این 2 مدل گوشی تا حدودی شبیه به یکدیگر هستند، اما سری ایکس 6 پرو برند شیائومی از نظر کیفیت صفحه نمایش حرف اول را می‌زند.

مقایسه گوشی پوکو ایکس 6 پرو و پوکو ایکس 5 پرو

گوشی شیائومی پوکو ایکس 6 پرو در 11 ژانویه سال 2024 به بازار آمد؛ درحالی‌که گوشی پوکو ایکس 5 حدود 11 ماه قبل از ارائه نسخه جدید عرضه شده بود. برای اینکه به‌طور دقیق دلیل برتری پوکو x6 pro را نسبت به ایکس 5 پرو درک کنید، باید مشخصات فنی و نقاط قوت و ضعف هریک از این تلفن‌های همراه را بررسی کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید در نظر بگیرید.

با مقایسه این 2 مدل گوشی شیائومی می‌توان متوجه شد که عملکرد گوشی پوکو ایکس 6 نسبت به مدل ایکس 5 پرو بهتر است و از همین بابت مشتریان بیشتری دارد. در ضمن رم این سری از گوشی‌های به‌روز شیائومی، فضا و ظرفیت بالاتری دارد که همین موضوع نیز می‌تواند از دیگر نقاط قوت و دلیل برتری پوکو ایکس 6 پرو محسوب شود.

حداکثر توان روشنایی گوشی پوکو ایکس 6 پرو نسبت به مدل پوکو ایکس 5 بیشتر است. به زبان ساده سری جدید گوشی‌های شیائومی نسبت به نسخه قدیمی ایکس 5، 26درصد روشنایی بیشتری دارد. علاوه بر روشنایی صفحه، در این مدل از گوشی‌های جدید، شما شاهد ارتقاء سطح بلوتوث هستید.

می‌توان گفت که نسخه جدیدتر بلوتوث که در این سری از گوشی‌های ایکس 6 پرو وجود دارد، دلیل برتری این گوشی نسبت به گوشی پوکو ایکس 5 پرو است. ناگفته نماند که بدنه گوشی پوکو ایکس 6 نسبت به نسخه قبلی آن مقاومت بیشتری دارد و همین امر محبوبیت بیشتر آن را به دنبال داشته است.

گوشی پوکو ایکس 6 پرو طراحی ساخت منحصر به فردی دارد

اولین چیزی که در طراحی ساخت گوشی‌های پوکو سری ایکس 5 و 6 نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند یا شاید اصلی‌ترین تفاوت ظاهری این 2 مدل گوشی محسوب شود، محل قرار گرفتن دوربین‌هاست. درصورتی‌که نگاهی دقیق و عمیق به این 2 مدل گوشی داشته باشید، به‌طور حتم تفاوت‌های مربوط به طراحی ساخت آن‌ها را درک می‌کنید.

با اینکه بدنه گوشی پوکو ایکس 5 از جنس پلاستیک است، اما می‌توان این گوشی را یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی‌ها در نظر گرفت. پوکو ایکس 6 پرو نیز از فریم پلاستیکی تهیه شده است، اما به‌طور ظاهری شکیل‌تر دیده می‌شود و رنگ‌بندی‌های متنوعی دارد.

در نظر داشته باشید که هر دو گوشی پوکو ایکس 6 پرو و پوکو ایکس 5 پرو در برابر هر نوع خط و خش مقاوم هستند؛ اما ساخت یا طراحی ظاهری آن‌ها با هم فرق دارد؛ به‌طوری‌که در لیست گوشی های پوکو، مدل پوکو ایکس 6 پرو دارای شکل مربعی در قاب پشتی خود است و چینش دوربین‌های آن نسبت به سایر مدل‌ها همانند پوکو ایکس 5 پرو فرق دارد.

بهترین رنگ و پرطرفدارترین نوع گوشی‌های ایکس 6 پرو سری پوکو، نسخه زردرنگ آن است؛ زیرا در این نوع گوشی علاوه بر متریال پلاستیکی، از متریال سیلیکونی نیز استفاده شده و به همین دلیل برای بسیاری از خریداران جذابیت بیشتری دارد.

خرید آنلاین گوشی پوکو ایکس 6 پرو

با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که نسخه پوکو ایکس 6 پرو دارد، شاید شما این مدل را برای خرید ترجیح دهید. البته با جست‌وجو در اینترنت می‌توانید اطلاعات کاملی درباره گوشی‌های پوکو ایکس 6 پرو و پوکو ایکس 5 پرو کسب کنید و سپس بهترین گزینه مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم دیجیتال، فروشگاه دیجی‌کالاست که بهترین و مرغوب‌ترین تلفن‌های هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. بدین‌ترتیب می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز گوشی مورد نظر خود را سفارش دهید.


هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

source

توسط funkhabari.ir