دانلود بازی Guardians of the Sanctree برای کامپیوتر

بازی Guardians of the Sanctree یک عنوان دوبعدی پر جزئیات و جذاب بوده که با دست طراحی شده و ساخت پایگاه، دفاع از قلعه و مکانیک بقا را در یک تجربه مشارکتی ترکیب می‌کند. این بازی که در شهر خارق‌العاده Sanctree می‌گذرد، بازیکنان را به نقش ژنرال‌های پرندگان سوق می‌دهد و یک نیروی نظامی پرنده‌مانند را فرماندهی می‌کند که وظیفه دارد از شهر در برابر امواج حملات بی‌امان حشرات زیرزمینی دفاع کند. هسته اصلی Guardians of the Sanctree حول محور جمع‌آوری منابع، ساخت و دفاع می‌چرخد، زیرا بازیکنان شهر خود را در برابر مهاجمان حشره که به طور فزاینده‌ای دشوارتر می‌شوند، مدیریت می‌کنند.

بازیکنان باید یک پایگاه گسترده در اطراف شهر Sanctree طراحی و بسازند. این پایگاه با دیوارها، تله‌ها و برج‌های دفاعی تقویت شده است تا امواج موجودات حشره‌ای را که از زیر زمین حمله می‌کنند، مهار کند. هر موج دشمنان جدید و قوی‌تری را به همراه می‌آورد و بازیکنان را ملزم می‌کند تا به طور استراتژیک دفاع خود را با فناوری‌های جدید و تجهیزات ارتقا یافته بهبود بخشند. برج‌ها و استحکامات را می‌توان با جمع آوری منابع و باز کردن نقشه‌های جدید توسط بازیکنان سفارشی کرده و ارتقا داد. در قلب بازی سیستم اتوماسیون پیشرفته آن قرار دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تولید و جمع آوری منابع خود را به شدت ساده کنند.

بازیکنان مسئول جمع آوری منابع کلیدی مانند مواد معدنی، انرژی و مواد آلی هستند که برای ساخت سلاح و ساخت دفاع ضروری هستند. این بازی دارای یک سیستم ساخت عمیق است که در آن بازیکنان می توانند خطوط تولید را برای تولید مؤثر کالاها و تجهیزات نظامی طراحی کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند وظایف خاصی را با اختصاص NPC های موجود در پایگاه خود برای کمک به مدیریت منابع، دفاع از پایگاه و حفظ عملکرد روان خطوط تولید، خودکار کنند. در حین دفاع از شهر، بازیکنان به اعماق قلمروهای زیرزمینی نیز می‌پردازند که غارها پر از گنجینه‌های پنهان و منابع کمیاب را کشف می‌کنند. تجربه این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lesson Learned و Dream Engines Nomad Cities را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Guardians of the Sanctree برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: windows 10
Processor: Intel Core i5-6500
Memory: 12 GB RAM
Graphics: GTX 1060 6G or RX 5500XT
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: windows 10
Processor: Intel Core i7-7700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1060 6G or RX 5500XT
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“Guardians of the Sanctree” is a 2D hand-drawn co-op game featuring cooperative base-building, automation, exploration, and tower defense survival. Players lead as commanders in the avian military government, restoring Sanctree cities, defending against underground insectoid attacks, and establishing solid defenses. Gameplay offers diverse roles for player, from production line designers to elite warriors and intrepid explorers uncovering subterranean wonders.

source

توسط funkhabari.ir