داریوش فرضیایی با نام مستعار عمو پورنگ در سریال لالایی نقش خاله الهه را بازی کرده که مورد توجه علاقمندان به این بازیگر شده است.

ماجرای عمو پورنگ در نقش خاله الهه

گریم عمو پورنگ در نقش خاله  اله در نوع خود بسیار جالب بوده و واکنشهای طنز را به همراه داشته است.

ماجرای عمو پورنگ در نقش خاله الهه در سریال لالایی +فیلم

سریال جدید “لالایی” به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور، که سابقه همکاری طولانی با داریوش فرضیایی در پروژه‌هایی مانند “سرزمین بالش‌ها” را دارد، در مراحل پایانی تولید قرار دارد. عمو پورنگ، چهره محبوب و آشنای کودکان و نوجوانان ایرانی، پس از مدتی غیبت از قاب تلویزیون، بار دیگر با این سریال به دنیای بازیگری بازمی‌گردد.

کودکان و نوجوانان مخاطبان مهمی برای برنامه سازان در پلتفرم‌های مختلف به حساب می‌آیند. چرا که جمعیتی میلیونی داشته و تامین نظر مساعد آن‌ها ساده‌تر از طیف‌های مختلف و متنوع دیگر به نظر می‌رسند.

در داستان این سریال امده  است گلشن زن مسن و صاحب خیریه‌ایست که حافظه‌اش را بر اثر اتفاقی از دست داده و در شرایطی خاص مرد جوانی را با پسر از دست رفته‌اش اشتباه می‌گیرد….

براساس اعلام عوامل تولید، این سریال که قرار بود در دو فصل ۴۰ قسمتی تولید شود، به‌دلیل عدم تایید فیلمنامه فصل دوم و انصراف الهام چرخنده از ایفای نقش رئیس گداها، تنها در یک فصل تولید شده است.

این اولین باری است که عمو پورنگ در یک سریال صرفاً به‌عنوان بازیگر حضور دارد و مسئولیت تهیه‌کنندگی و کارگردانی را برعهده نگرفته است.

سریال «لالایی» تلاش می‌کند که از رنگ و شادی‌ خود را سرشار کند و سعی شده این نکته، در انتخاب لباس و طراحی صحنه نیز، رعایت شود. وجود انواع مختلفی از کودکان، از جمله کودک معلول، سندرم دان، سیاه‌پوست و … که ممکن است تفاوتی با سایر کودکان داشته باشند، به طور هوشمندانه در این اثر به کار رفته و فرصت مناسبی برای شرح تفاوت‌ها و شباهت‌هاست.

source

توسط funkhabari.ir