چیستان سوالی است غیر معمول که باعث به فکر فرو رفتن خواننده می‌شود. این سوال می‌تواند گمراه کننده باشد یا اطلاعات عمومی کاربر را هدف قرار داده باشد. در هر صورت اینکه برای پاسخ دادن به آن باید کمی فکر کرد به جذابیت چیستان می افزاید.

برخی از بازی های فکری به راحتی قابل حل هستند در حالی که برخی دیگر می توانند همچون چیستان‌ها بسیار چالش برانگیز باشند و نیاز به تفکر بیشتری دارند. آنها می توانند تمرکز، حافظه و توانایی های شناختی ما را بهبود بخشند. به طور کلی برای حل یک بازی فکری، مهم است که روی مشکل متمرکز بمانید، خارج از چارچوب فکر کنید و رویکردهای مختلف را امتحان کنید. اگر گیر کرده اید، در استراحت درنگ نکنید، زیرا چشمان تازه ممکن است دیدگاه جدیدی در مورد مشکل ارائه دهد.

خب به سراغ چیستان خودمان برویم. این چیستان سخت نبوده ولی شما را وادار خواهد کرد که خارج از قوانین اطرافتان فکر کنید.

چیستان بدن و حمام

حل چیستان و سوالات معماگونه به صورت روزانه فواید بسیاری دارد. این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی همچون الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

چیستان و سوالات هوش، روش‌های سرگرم‌کننده کوتاه و جذابی هستند که ذهن هر خواننده‌ای، از بزرگسال تا کوچک، را به سادگی به چالش می‌کشند. در واقع چیستان سوالی معماگونه است که با هدف به چالش کشیدن ذهن خواننده طراحی می‌شود.

اگر بتوانی زیر ۱۰ ثانیه به این سوال پاسخ بدهی واقعا باهوش هستی. پس عجله کن و هوش خود را به کار بگیر.

چیستان || آن چیست که هم در بدن وجود دارد هم در حمام!؟

چیستان بدن و حمام

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مشاهده پاسخ چیستان بدن و حمام

یک بار دیگر سوال را با خود مرور کنید و سعی کنید بدون عجله به آن پاسخ دهید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ  لگن  است.

 

چیستان بدن و حمام

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir