در دو اپیزود جدیدی که در سالگرد چهل سالگی انیمه دراگون بال منتشر شده است، شخصیت گوهان (Gohan) چهره‌ایی کاملا متفاوت دارد. به این مسئله توجه داشته باشید که متن این خبر، اسپویلر‌های بزرگی از داستان Dragon Ball: Sparking! Zero! در خود دارد. طرفداران نه تنها انیمه جدید Dragon Ball Daima را خواهند داشت، بلکه انتشار Dragon Ball: Sparking! Zero هم توجه طرفداران بازی‌های ویدئویی را جلب کرده است. Sparking! Zero به عنوان جدیدترین نسخه در سری بازی‌های Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi، داستان‌های ویژه‌ای با عنوان «چه می‌شد اگر؟» را برای طرفداران به تصویر می‌کشد.

بازی Dragon Ball: Sparking! Zero مسیرهای داستانی متنوعی برای هر شخصیت انیمه دراگون بال در حالت نبرد خود فراهم می‌کند. این مسیرها می‌توانند با انجام کارهای خاص در نبردها به شیوه‌های مختلف به راه‌های دیگر کشیده می‌شود. داستان گوهان تغییرات قابل توجهی به داستان او در دراگون بال سوپر می‌دهد و ظهور یک فرم جدید که او را به عنوان شرور داستان Future Trunks به آن افزوده شده است. طبق ویدیوی جدیدی که از مجله V-Jump شویشا و همچنین در خود بازی، شرور Future Trunks می‌تواند از گوكو بلک به گوهان بلک تبدیل شود.

دراگون بال گوهان

گوهان بلک در داستان انیمه دراگون بال

در نبرد اپیزود گوهان، وقایع آرک Resurrection F به طرز قابل توجهی تغییر می‌کنند. اگر به عنوان گوهان بتوانید فریز را به اندازه کافی تحت فشار قرار دهید تا قدرت او را بشناسد، گوهان قادر خواهد بود به فرم Ultimate Gohan دست یابد. فریز طلایی شکست می‌خورد. این امر به مسیری جدید منجر می‌شود که در آن گوهان به عنوان قوی‌ترین جنگجو در جهان 7 شناخته می‌شود و حتی با هیت در مسابقه نابودکنندگان مبارزه می‌کند. اگر به این نسخه از داستان در انیمه دراگون بال بروید، گوهان توسط فیوچر ترانکس متوقف می‌شود. ترانکس از زمان خود بازمی‌گردد و بلافاصله به گوهان حمله می‌کند. به این مسئله اشاره می‌کند که یک شرور جدید در زمان او مشکل ایجاد کرده است. این واقعاً نسخه‌ای شرور از گوهان است که به نام گوهان بلک (Gohan Black) شناخته می‌شود. زیرا این گوهان است که بیروس را برای مقابله با زاماسو هل می‌دهد.

گوهان بلک، مشابه گوكو بلک، نسخه‌ای از زاماسوی گذشته است که بدن گوهان را با Dragon Balls Ultimate تصاحب کرده و ویدل و پان را کشته است. با ترکیب شدن با زاماسو، موی زاماسوی متصل بیشتر شبیه موی گوهان در آخرین تحول تغییر می‌کند. برای شکست دادن این شرور شکست‌ناپذیر، گوهان با پیکولو تمرین می‌کند تا از موج محبوس‌کننده شر استفاده کند و او و ترانکس موفق می‌شوند خداوند را به اندازه کافی نگه دارند تا او را کاملاً محبوس کنند و زمان ترانکس را نجات دهند. این تغییر نه تنها اهمیت بیشتری به گوهان می‌دهد، بلکه نشان می‌دهد که اگر او پس از مبارزه با فریز به تمرین ادامه می‌داد، چه قابلیت‌هایی داشت. این داستان کاملاً متفاوت در نهایت او را برنده مسابقه قدرت می‌کند و فرم شرور جدید، بزرگ‌ترین تغییر در داستان اصلی تاکنون محسوب می‌شود. در خبر دیگری، بازی Dragon Ball Sparking Zero به تازگی منتشر شده و توانسته امتیازهای عالی دریافت کند.

منبع: ComicBook

source

توسط funkhabari.ir