اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پسر سردار (هندی) با عکس و خلاصه داستان فیلم سینمایی پسر سردار را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم پسر سردار یکی از فیلم های پر بیننده هندی بوده که در سال 2012 ساخته شد کارگردانی این فیلمرا آشور دهیر بر عهده داشته است فیلم پسر سردار اگرچه در رقابت با فیلم یاش راج جاب تک های جان، موفق شد تجارت خوبی در گیشه جهانی داشته باشد. با ستایش برای طنز، اجرای همه بازیگران، سکانس‌های اکشن سبک و لحن آشنا، اما انتقاداتی برای فیلمنامه دریافت کرد.

اسامی بازیگران فیلم پسر سردار (هندی) +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم پسر سردار

  • آجی دوگن در نقش”جاسی”
  • سانجی دات در نقش «بیلو»
  • سوناکشی سینها در نقش سوخ
  • جوهی چاولا در نقش پارمیت “پامی” کائور
  • آرجان باجوا در نقش تج “بابی” جاسوال
  • پونیت ایسار به عنوان سردار بازرس
  • موکول دیو در نقش تونی سینگ ساندو
  • ویندو دارا سینگ در نقش تیتو سینگ ساندو
  • تانوجا در نقش ببه
  • سانجی میشا به عنوان مالک باشگاه در لندن (ظاهر ویژه)
  • موکش تیواری در ظاهری خاص

خلاصه داستان

در داستان این فیلم آمده است رقابت گسترده ای بین ساندها و راندهاواها وجود دارد. در جریان یک درگیری شدید بین دو خانواده، پدر جاسویندر “جاسی” سینگ راندهاوا و عموی بالویندر “بیلو” سینگ ساندو در شب عروسی بیلو با پارمی “پامی” کائور یکدیگر را می کشند. بیلو در نهایت قول داد تا زمانی که پسر رانداوا را نکشد مجرد بماند. در همین حال، مادر جاسی با جاسی از دهکده فرار می کند و بعداً در لندن ساکن می شود.

بیست و پنج سال بعد، جاسی یک مهاجر در حال مبارزه در لندن است. او بهترین دوست با پاتان است که یک باشگاه را اداره می کند. جاسی تصمیم می گیرد به هند برود زیرا پدرش زمینی را در فاگوارا، پنجاب برای او باقی گذاشت. اگرچه پاتان از دشمنی آگاه شده است…..

بیوگرافی آجی دوگن در نقش "جاسی"  

بیوگرافی آجی دوگن در نقش “جاسی”

ویشال ویرو دوگانمتولد ۲ آوریل ۱۹۶۹ بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده هندی است که عمدتاً در سینمای هندی کار می‌کند. یکی از پرکارترین بازیگران سینمای هند، دیوگن در بیش از 100 فیلم ظاهر شده و جوایز متعددی از جمله چهار جایزه ملی فیلم و چهار جایزه فیلم فیر را به دست آورده است. در سال 2016، او توسط دولت هند با نشانپادما چهارمین افتخار غیرنظامی عالی کشور، تجلیل شد.

بیوگرافی سانجی دات در نقش بیلو

بیوگرافی سانجی دات در نقش بیلو

سانجی بالراج دات متولد 29 ژوئیه 1959 بازیگر هندی، خواننده پخش و تهیه کننده فیلم است که علاوه بر چند فیلم تلوگو، کانادا، تامیل، پنجابی در سینمای هندی کار می کند.

دات یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازیگران سینمای هند، در چهار دهه فعالیت حرفه‌ای، جوایز متعددی را به دست آورده و در بیش از 135 فیلم بازی کرده است.

او که بخشی از خانواده دات است، پسر بازیگر-سیاستمداران سونیل دات و نرگس است.

بیوگرافی سوناکشی سینها در نقش سوخ

بیوگرافی سوناکشی سینها در نقش سوخ

سوناکشی متولد ۲ ژوئن ۱۹۸۷ یک هنرپیشه هندی است که در فیلم‌ها و سریال‌های هندی کار می‌کند.  دختر بازیگران و سیاستمداران پونام و شاتروغان سینها، او از سال 2012 تا 2017 در فهرست 100 سلبریتی فوربس هند ظاهر شده است و در سال 2019 دریافت کننده چندین جایزه از جمله یک جایزه فیلم فیر و دو جایزه زی سینما است.

پس از کار به عنوان طراح صحنه و لباس در فیلم های مستقل، او اولین بازیگری خود را با فیلم اکشن Dabangg در سال 2010 انجام داد که جایزه فیلم فیر را برای بهترین اولین بازی زن برای او به ارمغان آورد.

source

توسط funkhabari.ir