سوال تصویری با شناخت فریبکار: بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک با یک آزمون جالب همراه شماست. شما برای حل این آزمون باید تمام توجه و دقت خود را روی این معمای تصویر متمرکز کنید. یک نابغه واقعی که بسیار نکته سنج و تیزبین است می تواند در کمتر از 5 ثانیه این معما را رمز گشایی و حل کند. چه کسی فریبکار است و فقط برای اینکه از زیر کار در بره، به دروغ به همه گفته مشکل سلامتی داره!؟ این سوال امروز است. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناخت فریبکار همراه باشید و آن را با نزدیکان دوستان خود به اشتراک بگذارید.

انجام و حل این سوالات و معماهای تصویری علاوه بر اینکه می تواند ذهن شما را آرام و از تمام دل مشغولی های زندگی راحت کند، در عین حال می تواند زمینه رشد مهارت های شناختی شما را فراهم کنند. شما با کمک سوال تصویری با شناخت فریبکار و انجام این آزمون و دیگر سوالات و بازی های فکری، شما مغز را ورزش داده و وادار به فعالیت می کنید. عملکرد افزایشی فعالیت های مغز می تواند در بلند مدت دقت و جزئی نگری شما را افزایش دهد. همچنین زمان محدود این سوالات کمک زیادی می کند که شما بتوانید در زمان کم بر روی پدیده ها تمرکز و دقت کنید.

سوال تصویری با شناخت فریبکار

همان گونه که در سطور بالا اشاره شد، مجله خبری چشمک امروز یک معمای تصویری جالب را با شما به اشتراک می گذارد. کلیات و همچنین جزئیات تصویر، نوع منطق و تحلیل شما می تواند به رمزگشایی این سوال تصویری کمک زیادی بکند. آیا فکر می کنید که یک کارآگاه خبره برای حل سوالات و معماهای تصویری هستید؟ در صورتی که چنین اعتقادی دارید بهتر است که سوال تصویری با شناخت فریبکار را از دست ندهید. برای یافتن پاسخ صحیح نیاز به یک چشم دقیق و منطق و تحلیلی عالی دارید.

شما در تصویر سوال تصویری با شناخت فریبکار شاهد حضور سه نفر در تصویر هستید. به نظر می رسد که هر کدام از این افراد دارای یک مشکل هستند و همین مسئله سبب شده تا نتوانند در محل کار حاضر شوند. اما به نظر می رسد که یکی از این سه نفر آدم دروغگو و فریبکاری هست و صرفاً برای اینکه از زیر کار در برود تظاهر می کند مشکل دارد. شما باید این شخص فریبکار را شناسایی کنید. یادتان باشد که پیدا کردن او به راحتی نیست و تنها یک کارآگاه خبره قادر به شناسایی چنین افرادی است. برای اینکار 5 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

سوال تصویری با شناخت فریبکار

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناخت فریبکار

امیدواریم توانسته باشید که سوال تصویری با شناخت فریبکار را رمز گشایی کنید. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر فکر کنید. در هر صورت شما اکنون پیروز این آزمون هستید. شما مغز خود را هر چند بسیار کوتاه ورزش داده اید. مطئناً با انجام منظم این سوالات در آینده خیلی سریع به پاسخ دست پیدا می کنید.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ سوال تصویری با شناخت فریبکار: بله کاملاً درست است. مرد اول از سمت راست یک فریبکار و دروغگوی واقعی است. او ادعا می کند که دست راستش شکسته است. اما دقت کنید گوشی او در کدام جیبش قرار دارد. در جیب راست! او با وضعیت گچ گرفته دستش نمی تواند گوشی را در سمت راست قرار دهد. با دست چپ هم این کار نرمال نیست. شما اگر گوشی را در دست چپ داشته باشید، برایتان راحت است که پس از استفاده آن را در جیب چپ قرار دهید و همین طور بالعکس. پس این مرد فریبکار است و دست راست او هیچ مشکلی ندارد.

سوال تصویری با شناخت فریبکار

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir