دانلود بازی Master Detective Archives Rain Code برای کامپیوتر

نسخه فشرده FitGirl اضافه شد

بازی Master Detective Archives Rain Code یک اثر رازآلود و ماجراجویی است که توسط Too Kyo Games توسعه یافته و توسط Spike Chunsoft منتشر شده است. این بازی که در سال 2023 برای نینتندو سوییچ منتشر شد، به دلیل شهرتش، حالا برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شده است. این بازی ترکیبی از کارآگاهی، عناصر فراطبیعی و حل معما در یک تجربه روایت محور است. این بازی در یک کلان‌شهر تاریک و بارانی به نام Kanai Ward می‌گذرد که یک شرکت بزرگ و ظالم، کنترل کامل این مکان را در دست دارد. باران مداوم و فضای تاریک شهر، حس رمز و راز و وحشت را درون بازی تقویت می‌کند.

قهرمان داستان Yuma Kokohead، کارآگاه جوانی است که در حال آموزش بوده و خاطرات خود را از دست داده است. او با شینیگامی، خدای مرگ همراه است که با Yuma پیمان بسته و به او قدرت حل پرونده‌ها را در ازای روحش می‌دهد. آنها با هم درگیر یک رشته پرونده‌های عجیب و غریب می‌شوند. Yuma به گروهی از بازرسان نخبه به نام Master Detectives ملحق می‌شود که هر کدام از آنها توانایی‌های ویژه برای کمک به حل جنایات دارند. بازی در شش فصل متنوع و جذاب جریان پیدا می‌کند. در طول مرحله تحقیقات، بازیکن به کاوش در Kanai Ward می‌پردازد، شواهد جمع‌آوری می‌کند و از مظنونان و شاهدان سؤال می‌کند.

The Mystery Labyrinth ویژگی بارز بازی و قلب گیم پلی بازی است. هنگامی که سرنخ‌ها و شواهد کافی در مرحله تحقیقات جمع‌آوری شد، بازیکن به هزارتوی رمز و راز منتقل می‌شود. این مکان فضایی سورئال و دائماً در حال تغییر شبیه سیاه‌چال است که در آن حقیقت ماجرا فاش می‌شود. در درون هزارتوی رمز و راز، بازیکنان با مظنونان اصلی پرونده روبرو می‌شوند. این بخش از بازی شبیه به نبرد دادگاه در بازی هایی مانند Ace Attorney یا Danganronpa است. با این حال به جای درختان گفتگوی ساده یا پازل‌های معمولی، بازیکنان در سکانس‌های مبتنی بر اکشن شرکت می‌کنند. تجربه این اثر خارق‌العاده و خاص را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Great Ace Attorney Chronicles و The Excavation of Hobs Barrow را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Master Detective Archives Rain Code برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Core i3-8350K or AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti or AMD Radeon RX 470
DirectX: Version 12
Storage: 60 GB available space
Sound Card: Windows Compatible Audio Device

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)/Windows 11 (64-bit)
Processor: Intel Core i7-4790K or AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1660 Super, 6 GB or AMD Radeon RX 5600XT, 6 GB
DirectX: Version 12
Storage: 60 GB available space
Sound Card: Windows Compatible Audio Device

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Enjoy a brand new dark fantasy detective action game from the minds behind the Danganronpa series!
A city of rain is gripped by innumerable unsolved mysteries, under the complete control of a megacorporation. Master Detectives from around the world, each possessing unique powers, must rise to the challenge of uncovering the truth. With Shinigami by his side, Yuma joins the investigation as a trainee of the detective agency.

source

توسط funkhabari.ir