فیلم زودپز محسن تنابنده: رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون و مجری برنامه خندوانه که ساخت آثاری چون قانون مورفی،پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع و… را در کارنامه هنری خود دارد،به زودی با فیلم سینمایی زودپز به سینماها می آید. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر درباره بازیگران فیلم سینمایی زودپز، زمان پخش فیلم سینمایی زودپز، خلاصه داستان فیلم سینمایی زودپزو… اطلاعاتی منتشر نموده ایم.

بازیگران فیلم سینمایی زودپز

فیلم زودپز محسن تنابنده، محسن تنابنده و نوید محمدزاده نقش های اصلی فیلم سینمایی زودپز را بازی می کنند، این نخستین همکاری تنابنده و نوید محمد زاده می باشد، همچنین نوید محمد زاده برای اولین بار در ژانر کمدی ایفای نقش خواهد کرد.هر دوی این بازیگران برای اولین بار در فیلمی از رامبد جوان حضور دارند.

ماجرا و خلاصه داستان فیلم سینمایی زودپز

داستان فیلم سینمایی زودپز در دهه شصت می‌گذرد، این فیلم روایتگر داستان زندگی سه دوست می باشد که بعد از ترکیدن یک زودپز در محله‌ای قدیمی و مجروح شدنشان ماجرا‌هایی جالب را برایشان رقم می‌زند.

فیلم زودپز محسن تنابنده

عوامل فیلم سینمایی زودپز

فیلم زودپز محسن تنابنده، زودپز ششمین تجربه کارگردانی رامبد جوان است، تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را منصور سهراب پور برعهده دارد، نویسنده این اثر مهدی نادری نجف آبادی می باشد.

رامبد جوان کارگردانی آثاری چون گم‌گشته، نشانی، مسافران، توطئه فامیلی، نگار، قانون مورفی، پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع، اسپاگتی در هشت دقیقه و… را در کارنامه هنری خود دارد.

درباره رامبد جوان

فیلم زودپز محسن تنابنده، رامبد جوان در یک خانواده‌ سنتی در تهران با اصالت آذری متولد شد. پدر و مادر این هنرمند مشهور تبریزی هستند. رامبد جوان یک خواهر بزرگتر از خود به نام پوپک جوان دارد که در گذشته با بازیگری می پرداخت. 8 سال اختلاف سنی خواهر و برادر است. جالب است که بدانید نام رامبد انتخاب خواهرش بوده که به معنی فرشته صلح و آرامش است.

پدر رامبد جوان از هنرمندان در عرصه موسیقی کشورمان است. او نوازنده تار بوده و علاوه بر آن خطاط نیز است. مادر رامبد جوان هم تحصیلکرده است و کارشناسی مردم شناسی دارد.

تحصیلات رامبد جوان

رامبد جوان تا دیپلم بیشتر تحصیلاتش را ادامه نداده و فوری پس از گرفتن دیپلم به کارهای هنری پرداخت.

علایق شخصی رامبد جوان

رامبد جوان برعکس بیشتر افراد خیلی به فوتبال علاقه ندارد. موسیقی از علایق شخصی و مهم رامبد جوان است که البته ترجیح می دهد از هیچ خواننده ای نام نبرد. اشکان خطیبی دوست صمیمی رامبد جوان است.

ماندانا روحی، همسر اول رامبد جوان

اولین ازدواج رامبد جوان در دهه 70 شکل گرفت که همسر اول او ماندانا روحی از بازیگران وقت تئاتر بود. خطبه عقد این زوج هنرمند را سیدمحمد خاتمی جاری کرد. ازدواج اول رامبد جوان بازتابی در رسانه ها نداشت. آنها پس از چند سال زندگی از هم جدا شدند.

سحر دولتشاهی، همسر دوم رامبد جوان

فیلم زودپز محسن تنابنده، رامبد جوان در 37 سالگی و در تاریخ 27 اسفند 1387 باز هم به فکر ازدواج افتاد و این بار با سحر دولتشاهی، بازیگر بنام کشورمان که در آن سال 29 سال داشت پیمان زناشویی بست و ازدواج آنها مورد توجه بسیار قرار گرفت. آشنایی این 2 بازیگر در گروه تئاتر آتیلا پسیانی شکل گرفت و در سریال مسافران هم بازی بودند اما این بار هم رامبد جوان ازدواج موفقی نداشت و پس از 6 سال زندگی مشترک با سحر دولتشاهی در سال 1393 آنها طلاق گرفتند.

نگار جواهریان، همسر سوم رامبد جوان

ازدواج سوم رامبد جوان باز هم با یک بازیگر مطرح کشورمان انجام شد. 2 سال پس از جدایی از سحر دولتشاهی عکس هایی منتشر شد از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان که شایعه رابطه آنها را در فضاهای مجازی مطرح کرد. مدت ها گذشت تا رامبد جوان و نگار جواهریان به شکل تلویحی ازدواج شان را تایید کردند. طبق گفته دوستانش مراسم عروسی این زوج هنری در سال 1395 در یونان برگزار شد. آنها دختری به نام نوردخت دارند که در تاریخ 31 تیر 1398 در کانادا به دنیا آمد.

آغاز فعالیت هنری رامبد

روند شروع کار هنری رامبد جوان به ترتیب از تئاتر، تلویزیون و سینما بود. فعالیت هنری رامبد جوان از سال 1369 با تئاترهای خانگی و دانشجویی شروع شد و پس از آن به بازیگری و کارگردانی در تلویزیون و سینما پرداخت. رامبد نخستین بار در سریال پربیننده همسران دیده شد که البته نقشی کوتاه داشت. سپس در سریال خانه سبز که کار مشترک بیژن بیرنگ و مسعود رسام از تهیه‌کنندگان سرشناس تلویزیون بود در نقش فرید صباحی، فرزند رضا و عاطفه – معروف به فرید جنگلبرد بازی کرد. او همچنین در این سریال در نقش جد بزرگوار خانواده صباحی ظاهر شد. این سریال از سریال های پرمخاطب تلویزیونی بود که در سال 1375 چهارشنبه شب‌ها از شبکه 2 پخش می‌شد.

source

توسط funkhabari.ir