استودیو Playdigious به طور رسمی Children of Morta را برای سیستم عامل‌های iOS و Android منتشر کرده و اکنون می‌توانید این بازی زیبای روگ‌لایت را روی موبایل تجربه کنید.

این عرضه با یک تخفیف ویژه همراه شده که ۳۰ درصد از قیمت آن را کم می‌کند، بنابراین اکنون بهترین زمان برای امتحان کردن آن و کشف داستان تاریک خانواده Bergson است. در Children of Morta، می‌توانید مهارت‌های خود را در برابر Corruption به چالش بکشید، آیا توانایی مبارزه، مرگ و تلاش دوباره برای نجات جهان را دارید؟

هفت شخصیت قابل بازی وجود دارد که هر کدام سبک منحصر به فردی را ارائه می‌دهند و هر ران جدید را با محتوای بهتر، تقویت می‌کنند. این عنوان داستان‌محور همچنین دارای سیاه‌چال‌های تولید شده به صورت تصادفی است که بازی را جذاب‌تر می‌کند، همراه با سینماتیک‌های بصری خیره‌کننده که در طول داستان پراکنده شده‌اند.

Children of Morta

در نسخه موبایل، می‌توانید از Complete Edition که شامل بسته‌های الحاقی Ancient Spirits و Paws and Claws است، لذت ببرید. همچنین نیازی نیست مدت زیادی صبر کنید تا بتوانید با بهترین دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید – حالت دو نفره کوآپ به زودی در یک به‌روزرسانی اضافه خواهد شد.

Children of Morta اصلی توسط استودیو Dead Mage و 11bit studios ساخته شد و اکنون پنج سالگی انتشار خود را جشن می‌گیرد. باید اشاره کرد که بسته الحاقی Paws and Claws توانسته بود بیش از ۴۶۰ هزار دلار برای سازمان Humane Society International جمع‌آوری کند.

source

توسط funkhabari.ir