اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مجنون (سینمایی ایرانی) با عکس و خلاصه داستان فیلم مجنون را در مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم مجنون یکی از فیلم‌های ژانر دفاع مقدس ساخت ایران به کارگردانی مهدی شاه محمدی بوده که در سال ۱۴۰۲ تولید شد و به حوادث جنگ ایران و عراق می‌پردازد در این فیلم بخش‌هایی از عملیات خیبر به نمایش گذاشته شده است عملیاتی که در جزیره مجنون صورت گرفت یکی از نکات مهم این فیلم بازی خوب سجاد بابایی در نقش شهید مهدی زین الدین می‌باشد.

اسامی بازیگران فیلم مجنون (سینمایی ایرانی) +بیوگرافی و داستان

اسامی بازیگران فیلم مجنون

  • سجاد بابایی بازیگر نقش مهدی زین الدین
  • حسام منظور
  • بهزاد خلج
  • شبنم قربانی

خلاصه داستان

داستان فیلم سینمایی مجنون در مورد عملیات خیبر در جزیره مجنون بوده که بر اساس واقعیت ساخته شده است شادت‌های شهید زین الدین که باعث شد شکست سختی به رژیم بعث عراق در جزیره مجنون داده شود.

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر نقش مهدی زین الدین

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر نقش مهدی زین الدین

سجاد بابایی هنرپیشه اهل ایران متولد سال 1372 است. او بازیگری را رسما از سن 22 سالگی و گروه تئاتر فرهنگ‌سرای بهمن آغاز کرد و اولین بار با فیلم کوتاهی به نام خرده جنایت جلوی دوربین رفت. در سال 1396 نیز با فیلم سینمایی سوزن آب سینما را آغاز کرد. این بازیگر در سال 1400 اولین بار با سریال زندگی زیباست وارد تلویزیون شد تا اینکه توانست با مجموعه نمایش خانگی خسوف به شهرت برسد. در سال 1401 این هنرپیشه برای فیلم استاد توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شود.

بیوگرافی حسام منظور از بازیگران فیلم مجنون بازیگران فیلم مجنون (سینمایی ایرانی) +بیوگرافی و داستان

بیوگرافی حسام منظور از بازیگران فیلم مجنون

حسام منظور از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر با اینکه از دهه 80 از طریق تئاتر وارد عرصه بازیگری شده، اما تازه در دهه 90 و خصوصا در سال 1397 با بازی در سریال «بانوی عمارت» در میان مردم شناخته شد. حسام منظور در بانوی عمارت نقش ارسلان میرزا قوانلو قاجار، شخصیت اصلی سریال و شوهر فخرالزمان را بازی می‌کرد. حسام منظور و مریم مومن که نقش فخرالزمان را بازی می‌کرد، بعد از پخش مجموعه بانوی عمارت حسابی معروف شدند.

بیوگرافی بهزاد خلج بازیگران فیلم مجنون (سینمایی ایرانی) +بیوگرافی و داستان

بیوگرافی بهزاد خلج

بهزاد خلج هنرپیشه و برنامه‌ریز ایرانی متولد سال 1354 است. او بازیگری را از سن 38 با کلاس‌های بازیگری شروع کرد و سرانجام در سال 1394 برای بازی در سریال مرز خوشبختی انتخاب شد. آقای خلج بیشتر به واسطه حضور در سریال آقای قاضی نزد مخاطبان شناخته می‌شود و میان آنها محبوبیت دارد. او کار سینما را نیز در سال 1396 با نقش کوتاهی در فیلم به وقت شام آغاز کرد. سرانجام این هنرپیشه در سال 1402 برای فیلم مجنون موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد شد.

source

توسط funkhabari.ir