بسیاری از سینماگران برای فیلم Nosferatu، که بازسازی عنوان از سال ۱۹۲۲ است، هیجان‌زده هستند و حالا اولین تصویر از نیکولاس هولت در این فیلم منتشر شده است.

بیش از ۱۰۰ سال از انتشار نسخه‌ی اوریجینال این فیلم کلاسیک اکسپرسیونیست کشور آلمان می‌گذرد.این افسانه‌ی مدرن سبک وحشت به رابرت ایگرز اجازه داد تا از قلم خود برای خلق فیلم الهام گرفته از دراکولای خود استفاده کند. حالا نسخه‌ی جدیدتر این فیلم به یکی از موردانتظارترین عناوین سبک وحشت سال تبدیل شده است. فیلم مذکور در ماه‌های اخیر توانسته توجه خونین بسیاری از سینماگران و طرفداران سبک وحشت را به خود جلب کند. در مدت زمان پس از معرفی Nosferatu، دو تریلر خارق‌العاده از آن منتشر شده که طرفداران سبک وحشت را به وجد آورده است. حالا هم تصویر جدیدی توسط Total Film از نیکولاس هولت منتشر شده که او را در قامت توماس هاتر نشان می‌دهد.

نیکولاس هولت در فیلم nosferatu

هولت یکی از اسامی بزرگی‌ست که در لیست بازیگران Nosferatu قرار دارند. آرون تیلور جانسون، اما کورین، ویلم دفو، رالف اینسون و سایمون مک‌برنی و لیلی رز دپ نیز در کنار هولت حضور دارند. خلاصه‌ی رسمی فیلم به این صورت است که:

یک داستان گوتیک ترسناک از یک زن جوان تسخیر شده و خون‌آشام وحشتناکی که مجذوب او شده است. در این ماجرا وقایع وحشتناک بیشماری رخ می‌دهند.

Nosferatu در سینماهای سر تا سر آمریکا و در تاریخ ۲۵ ماه دسامبر سال ۲۰۲۴ (۴ ماه دی سال ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

Cambyses The Thirdser

source

توسط funkhabari.ir