آزمون قدرت بینایی با پلنگ برفی: معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

در تصاویر معمایی که در آن از شما خواسته می شود، یک شی مخفی، یک حیوان استتار شده و یا شبه یک چیز را پیدا کنید روز به روز در شبکه های اجتماعی بیشتر منتشر می شوند. هدف اصلی این تصاویر در کنار سرگرم نمودن کاربران، نوعی تمرین دادن مغز مخاطبان است. افزایش فعالیت مغزی می تواند به افزایش توانایی های شناختی در افراد منجر شود.

لذا توصیه می شود که انجام بازی های فکری را هر روز در برنامه های روزانه خود قرار دهید. مجله خبری چشمک هر روز با پازل ها و تست های معمایی متنوع در خدمت شماست. با آزمون قدرت بینایی با پلنگ برفی همراه باشید و قدرت دید خود را محک بزنید.

آزمون قدرت بینایی با پلنگ برفی

یک تصویر در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در تصویر شما با تصویر صخره ای روبرو هستید. اما در قسمتی از این تصویر، یک پلنگ برفی به خوبی توانسته است خود را با محیط ترکیب کند. آیا شما می توانید در کمتر از 5 ثانیه و یا به عبارت دیگر در یک نگاه این گربه سان زیبا  را در تست بینایی پلنگ برفی شناسایی کنید. اگر بتوانید این پلنگ برفی را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید قدرت تمرکز و بینایی شما عالی است. توهم نوری یا تست بینایی پلنگ برفی ببر پنهان در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تصاویر و پازل های تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از پازل ها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است به شدت شما را به چالش بکشند. بسیاری از افراد در این چالش یا آزمون قدرت بینایی با پلنگ برفی شرکت کردند، اما با شکست مواجه شدند. آیا شما می توانید این پلنگ برفی زیبا را در تصویر شناسایی کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

آزمون قدرت بینایی با پلنگ برفی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت بینایی با پلنگ برفی

مردم با این تصویر گیج شده اند ، آنها نتوانستند پلنگ برفی را که درست در مقابل چشمان آنها قرار داشت را شناسایی کنند. با این حال، برخی از مردم توانستند به سرعت پلنگ برفی را در تصویر پیدا کنند، در حالی که برخی دیگر نتوانستند به جایی که پلنگ خود را با محیط ترکیب کرده بود، برسند. اگر هنوز در تست بینایی پلنگ برفی این حیوان را پیدا کنید می توانید به بالا برگشته و بار دیگر به تصویر با دقت بیشتر نگاه کنید. در غیر این صورت به تصویر ذیل مراجعه کنید!

پوست خالدار این حیوان به او اجازه می دهد تقریباً به طور کامل با سنگ ها ترکیب شود و گربه را به شکارچی تقریباً نامرئی تبدیل کند.

.

.

.

.

.

در این تصویر حیوان بزرگنمایی شده است. این جیوان به خوبی توانسته است با رنگ سفید برف و رنگ خاکستری کوهستان خود را ترکیب کند. شناسایی این حیوان در محیط کوهستانی به آسانی نبود.

آزمون قدرت بینایی با پلنگ برفی

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir