دانلود بازی Mexico 1921 A Deep Slumber برای کامپیوتر

بازی Mexico 1921 A Deep Slumber یک عنوان ماجراجویی داستان محور و احساسی است که بازیکنان را در نقاشی‌های غنی و پیچیده مکزیکو سیتی پس از انقلاب غرق می‌کند. در پس‌زمینه کشوری که تحت ریاست آلوارو اوبرگون برای پیشرفت اجتماعی تلاش می‌کند، بازیکنان نقش خوان آگویر، یک عکاس جوان پرشور را بازی می‌کنند. از طریق لنز خوآن، بازیکنان نه تنها شاهد سفر متحول کننده مکزیک در دهه 1920 خواهند بود، بلکه به طور فعال در آن شرکت خواهند کرد. بازیکنان خوان را در حالی که مکان‌های نمادین در سراسر مکزیکو سیتی را طی می‌کند، راهنمایی می‌کنند که هرکدام مملو از جزئیات تاریخی است.

گیم پلی بازی ترکیبی از کاوش، حل پازل و تعاملات داستانی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با لحظات فرهنگی شهر درگیر شوند. همان‌طور که خوآن تصاویری از مناظر همیشه در حال تکامل را ثبت می‌کند، با چهره‌های مشهوری مانند دیگو ریورا دیوارنگار و روشنفکر بانفوذ خوزه واسکونسلوس تعامل خواهند داشت. این برخوردها روایت را عمیق‌تر می‌کند و جریان‌های هنری و سیاسی آن دوران را به شما نشان می‌دهند. این بازی دارای بیش از 100 آیتم کلکسیونی است که در سراسر محیط پراکنده شده‌اند که هر کدام بینشی از تاریخ و هنر انقلابی مکزیک به بازیکنان ارائه می‌دهند و می‌توانید آن‌ها را به مرور جمع آوری کنید.

A Deep Slumber دارای نمایشی بصری و خیره کننده از دهه 1920 است که هنر واقع‌گرایانه و خیالی را در هم می‌آمیزد که جوهر سورئال جنبش‌های هنری را به تصویر می‌کشد. سبک هنری بازی ادای احترام به نقاشی‌های دیواری و آثار هنری سیاسی پر جنب و جوش است که این دوران را تعریف می‌کند و بازیکنان را به دنیایی پر از رنگ و احساسات می‌کشاند. این رویکرد هنری نه تنها به زیبایی تجربه کمک می‌کند، بلکه داستان سرایی را نیز غنی می‌کند. این بازی قول می‌دهد که یک تجربه به یاد ماندنی باشد که نه تنها از طریق گیم پلی، بلکه با روایت صمیمانه و هنر خیره کننده و زیبا، بازیکنان را به بهترین شکل مجذوب خود می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ogu and the Secret Forest و Cats of the Tang Dynasty را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mexico 1921 A Deep Slumber برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i7 8th gen or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 Ti or equivalent
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 11
Processor: 12th Gen intel(r) core ™ i5-12450H 2.00 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce RTX 2050
Storage: 8 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Immerse yourself in post revolutionary Mexico City with: Mexico,1921: A Deep Slumber. An emotional and intriguing narrative adventure video game about the awakening of a country.

Mexico City, 1921. The country is wrapped in the recent consequences of years of conflict and revolution. Álvaro Obregón, leader of the revolution, is now at the head of a country with a brand new social constitution, and a population demanding education and human rights. With the help of intellectuals like José Vasconcelos and artists like Diego Rivera he intends to steer the country to a brighter future. Fast forward 7 years when President Obregón is shot and murdered under mysterious circumstances.

source

توسط funkhabari.ir