ریمیک Silent Hill 2 اکنون به طور رسمی برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی، منتشر شده است. علی‌رغم اینکه چند روز بیش‌تر از انتشار آن نمی‌گذرد، رازها و ایستراگ‌های مختلفی در آن پیدا شده؛ از اشارات به بازی‌های قبلی گرفته تا مکان‌های مخفی، این ریمیک همه آن‌ها را در گوشه و کنار خود دارد. علاوه بر این‌ها، مادسازها نیز دست به کار شده‌اند و مادهای بعضا عجیب و غریبی همانند سی جی را برای این بازی توسعه داده‌اند.

تقریبا هر بازی مطرحی که برای PC منتشر می‌شود، توسعه دهندگان مادهای مختلفی برای آن می‌سازند. یکی از مادهایی که به طرز عجیبی تقریبا برای همه این عناوین ساخته می‌شود، مود CJ است. همانطور که از اسم این ماد پیداست، با نصب آن، شخصیت اصلی بازی شما تبدیل به سی جی خواهد شد. کاراکتر اصلی بازی GTA San Andreas که به علت محبوبیت بالای خود، پای ثابت تمام مادهای عجیب دیگر بازی‌هاست. در بازسازی Silent Hill 2 هم می‌توانید با نصب ماد مربوطه، بازی را با این کاراکتر دوست داشتنی دنبال کنید که البته تناقض عجیبی با اتمسفر ترسناک بازی دارد.

جالب است بدانید قبلا هم ماد کاراکتر CJ برای بازی‌هایی نظیر Armored Core 6 و Stray توسعه داده و منتشر شده بود. حضور این کاراکتر در بازی‌های مذکور، به حدی عجیب و غریب از آب در آمده بود که به سرعت در اینترنت ترند شدند. مخصوصا ماد این شخصیت در بازی Stray که سی جی را تبدیل به یک گربه جهش یافته وحشتناک می‌کند! در مقایسه با آن، حضور کارل جانسون دوست داشتنی در بازی سایلنت هیل، چندان هم غیر عادی به نظر نمی‌آید.

ماد سی جی سایلنت هیل 2

انتشار مادهای متعدد برای ریمیک Silent Hill 2، تنها چند روز پس از انتشار

البته کار در همین جا تمام نمی‌شود؛ خالق ماد CJ برای سایلنت هیل، یک ماد دیگر هم برای این بازی ساخته است. این ماد دوم هم شخصیت اصلی بازی که جیکز ساندرلند باشد را عوض می‌کند، اما با یک کاراکتر جدی‌تر. اگر به صورت جیمز نگاه کرده باشید، حتما متوجه شباهت غیر قابل انکارش با لیان کندی می‌شوید. کاراکتر لیان، پای ثابت بسیاری از بازی‌های فرنچایز Resident Evil بوده و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سری است. به همین جهت، SpiritHun تصمیم گرفته تا با توسعه یک ماد دیگر، این شخصیت را جایگزین جیمز در ریمیک Silent Hill 2 کند.

مادهای دیگری هم برای افرادی که از طرفداران قدیمی بازی هستند، وجود دارد. برای افرادی که نسخه اورجینال بازی را ترجیح می‌دهند، NorskPL مادی را توسعه داده که جیمز ساندرلند سال 2001 را به نسخه ریمیک می‌آورد. این کاراکتر همچنان با وضوح قدیمی‌اش در کنسول PS2، تناقض عجیبی با یک بازی نسل نهمی دارد. اما خب جذابیت آن هم به همین است و عده زیادی از آن استقبال کرده‌اند. شما می‌توانید این مادها و تمام مادهای عجیب دیگر بازسازی Silent Hill 2 را در وبسایت Nexusmods دانلود کنید.

منبع: The Gamer

source

توسط funkhabari.ir