اگر صاحب کسب و کار هستید و یا به فکر راه اندازی کسب و کار هستید وردپرس می تواند بیش از هر چیز دیگری به موفقیت شما کمک کند! در حال حاضر، مهم ترین و بزرگترین چالش کسب و کارها فروش است و این مساله برای کسب و کارهای سنتی به یک مشکل پیچیده تبدیل شده است.

باید توجه داشت که دلیل اصلی پایین بودن فروش، رکود حاکم بر بازار نیست! بلکه باید توجه داشت که شیوه تامین فروش تغییر کرده و مخاطبین مانند گذشته در خیابان ها و مراکز خرید به دنیال یک مغازه، فروشگاه و … نیستند؛ بلکه بیشتر تمایل دارند که از طریق اینترنت و بسترهایی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و … با محصولات و خدمات مورد نظر آشنا شده و آن را تهیه نمایند.

بنابراین لازم است که در کنار هر کسب و کاری که دارید به شکل ویژه ای بر روی جذب مخاطب از اینترنت، متمرکز شوید. علاوه بر بسترهایی مانند اینستاگرام، تلگرام و … بهترین راهکار برای این مساله داشتن وب سایت است که می تواند یک تحول عظیم در کسب و کار شما ایجاد نماید. اینجاست که وردپرس به عنوان یک ابزار فوق العاده مهم و ضروری خودنمایی می کند.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک نوع سایت ساز رایگان است که می توانید انواع وب سایت ها را با آن راه اندازی نمایید. پس از راه اندازی وب سایت با وردپرس می توانید با سئو کردن آن به مخاطب های مستعدی از سراسر کشور و دنیا دسترسی داشته باشید. چیزی که در کسب و کارهای سنتی به یک منطقه خاص محدود شده است.

کسب اطلاعات بیشتر : وردپرس چیست

راه اندازی سایت با وردپرس بسیار آسان است و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. البته اگر شخصی علاقه زیادی به این حوزه داشته باشد می تواند وردپرس را به عنوان یک مهارت در نظر گرفته و با یادگیری آن بتواند درآمد بالایی را کسب نماید.

مزیت های وب سایت نسبت به سایر موارد

چند مورد از مزیت های وب سایت نسبت به پلتفرم های دیگر مانند شبکه های اجتماعی، عبارتند از:

  • مالکیت کامل و عدم وابستگی به پلتفرم ها
  • نبود ریسک هایی مانند حذف و یا بسته شدن پیج، کانال و …
  • امکان تحلیل اطلاعات بصورت کامل
  • دستیابی به مخاطبین بیشتر با سئو
  • امکان راه اندازی درگاه پرداخت مستقیم
  • امکان برندسازی و خلق هویت بهتر
  • نبود مشکلات محدودیت دسترسی

و موارد متعدد دیگر که داشتن وب سایت را برای هر کسب و کاری ضروری می کند.

آموزش راه اندازی وب سایت با وردپرس

برای اینکه بتوانید به ساده ترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن، یک سایت با وردپرس راه اندازی نمایید ما یک آموزش کامل و قدم به قدم را برای شما در سایت میزبان فا آماده کرده ایم که تنها کافیست مطالب موجود در آن را به شکل منظم دنبال کنید. با اینکار در مدت زمان کوتاهی خواهید توانست به یک متخصص تمام عیار در حوزه وردپرس تبدیل شوید.

برای مشاهده آموزش به این صفحه مراجعه نمایید: آموزش راه اندازی سایت با وردپرس

ملزومات راه اندازی سایت با وردپرس

برای راه اندازی سایت با وردپرس نیاز به خرید هاست و دامنه دارید که می توانید آن را با شرایط بسیار ویژه از میزبان فا تهیه نمایید. برای برخورداری از تخفیف و شرایط ویژه کافیست یکی از سرویس ها را بصورت سالانه سفارش دهید تا امکان ثبت دامنه بصورت رایگان برای شما فراهم گردد. همچنین خرید هاست بصورت سالانه در میزبان فا با تخفیف ۲۵ درصدی ارائه می گردد که شما می توانید با وارد کردن کد تخفیف HPE10 به میزان ۱۹ درصد، تخفیف بیشتر بر روی صورتحساب اعمال نموده و با یک هزینه مناسب یک سرویس عالی و با کیفیت را در اختیار داشته باشید.

اگر چنانچه سوال یا مشکلی دارید می توانید از طریق سیستم چت آنلاین میزبان فا که بصورت ۲۴ ساعته، فعال و آماده پاسخگویی است اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید. ما با افتخار، آماده پاسخگویی به شما عزیران هستیم.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

source

توسط funkhabari.ir