به تازگی اعلام شد که فصل نهایی My Hero Academia در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد و این انیمه به پایان خواهد رسید.

این خبر پس از بحث‌های مداوم در جامعه طرفداران درباره آینده سریال پس از پایان مانگا منتشر شده است. در حال حاضر، انیمه در فصل هفتم خود قرار دارد که امروز ۲۱ مهر به پایان خواهد رسید.

آنطور که توسط Screen Rant گزارش شده، یک رویداد ویژه برای قسمت پایانی فصل در یوتیوب برگزار خواهد شد که احتمالا شاهد اعلامیه‌های بیشتری درباره آینده انیمه خواهیم بود.

My Hero Academia

این اعلامیه از یک تبلیغ Jump به نام «My Hero Mass Media» نشات گرفته که پیش از این برای تبلیغ رسانه‌ها و محصولات مرتبط با My Hero Academia استفاده شده است. مواد تبلیغاتی شامل یک پیام ساده است که نشان می‌دهد فصل نهایی در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.

طرفداران این اعلامیه را به طور گسترده‌ای در پلتفرم‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند. این اعلامیه در زمانی حیاتی برای این فرنچایز منتشر شده، زیرا سال ۲۰۲۳ شاهد پایان چندین عنوان بزرگ در Shōnen Jump بوده است.

با نزدیک شدن به پایان انیمه، فیلم My Hero Academia: You’re Next هم روز گذشته به نمایش در آمد. فصل هفتم در میان آرک Final War به پایان خواهد رسید و بسیاری از طرفداران منتظرند ببینند که چگونه داستان‌های باقی‌مانده برای تلویزیون اقتباس خواهند شد.

source

توسط funkhabari.ir