شرکتهای Aspyr و Crystal Dynamics بازی Tomb Raider IV-VI Remastered را معرفی کردند که در ماه فوریه عرضه خواهد شد. این عنوان جدید که توسط Aspyr توسعه داده شده است، در تاریخ 14 فوریه 2025 برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان و رایانه شخصی از طریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد.

Aspyr با Crystal Dynamics همکاری می‌کند تا Tomb Raider Remastered Hexology را تکمیل کند. این مجموعه شامل Tomb Raider: The Last Revelation است که در آن لارا برای Amulet of Horus به مصر سفر می‌کند. Tomb Raider: Chronicles، که چهار داستان جداگانه را پوشش می‌دهد که از طریق خاطرات دوست لارا، که تصور می کنند او مرده است، کاوش شده است. در آخر Tomb Raider: Angel of Darkness، که در آن لارا متهم به چندین قتل، از جمله مربی سابقش، می‌کنند و او در حال فرار است.

طبق گفته شرکت Crystal Dynamics، هر بازی در این مجموعه با جلوه‌های بصری بهبود یافته، گزینه‌های کنترل مدرن، حالت عکس، جوایز و دستاوردها و موارد دیگر بازسازی خواهد شد. Tomb Raider IV-VI Remastered هم اکنون با قیمت 29.99 دلار / 29.99 پوند برای پیش خرید در دسترس است.

 

 

source

توسط funkhabari.ir