دانلود بازی Ara History Untold برای کامپیوتر

بازی Ara History Untold یک بازی استراتژیک بزرگ است که بازیکنان را در تجربه رهبری یک ملت در طول قرن‌ها غرق می‌کند. به عنوان رهبر یک تمدن نوپا، هدف شما هدایت توسعه کشور خود در جهانی پویا و پر از فرصت‌ها و چالش‌ها است. شما تصمیمات کلیدی می‌گیرید که بر رشد امپراتوری خود در زمینه‌های حیاتی مانند هنر، فرهنگ، دیپلماسی و جنگ و همچنین زیرساخت‌های اقتصادی و پیشرفت‌های تکنولوژیکی آن تأثیر می‌گذارد. برخلاف بازی‌های استراتژی سخت‌تر، این اثر بر رویکرد غیرخطی تأکید دارد که در آن هیچ مسیر واحدی برای پیروزی وجود ندارد. شما فقط باید امید به موفقیت فعالیت‌هایتان داشته باشید.

بازیکنان می توانند استراتژی‌های خود را بر اساس نوع کشوری که می‌خواهند بسازند انتخاب کنند. برخی ممکن است بر دیپلماسی و تجارت، ایجاد اتحاد و استفاده از قدرت اقتصادی خود برای تضمین نفوذ بر رقبا تمرکز کنند. برخی دیگر ممکن است بر قدرت نظامی تأکید کنند، امپراتوری خود را با فتح سرزمین‌های جدید و دفاع در برابر تهاجمات دشمن گسترش دهند. دنیای زنده و پویا بازی به این تجربه اضافه می‌کند و محیطی دائماً در حال تحول را ارائه می‌کند که در آن هم اقدامات بازیکن و هم نیروهای خارجی بر جهان تأثیر می‌گذارند. کشورهای رقیب بالا می‌روند و سقوط می‌کنند، منابع ممکن است کاهش یابد یا ارزش آنها تغییر می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Ara پیشرفت آن در 12 دوره متمایز تکنولوژیکی است. با پیشرفت بازیکنان، تمدن خود را از آغاز بدوی به مدرنیته هدایت می‌کنند و ابزارها، ساختارها و قابلیت‌های جدید را باز می‌کنند. این دوره‌ها مجموعه‌ای از چالش‌ها و فرصت‌های در حال تکامل را به همراه دارند که بازیکنان را ملزم می‌کند تا استراتژی‌های خود را به طور مداوم تنظیم کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی Ara، توانایی تعامل با رهبران تاریخی مختلف است. این شخصیت‌ها بر اساس شخصیت‌های تاریخی دنیای واقعی هستند که هر کدام توانایی‌ها، ویژگی‌ها و سبک‌های بازی منحصربه‌فرد خود را دارند. تجربه آن را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Millennia Ancient Worlds و Coreborn را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ara History Untold با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (20H1) or later
Processor: AMD Ryzen 5 2400G – Intel i5-5300U
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 480 – Nvidia GeForce GTX 970
DirectX: Version 12
Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (20H1) or later
Processor: AMD Ryzen 5 3600 – Intel i5-6400
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD RX Vega 64 – Nvidia GeForce GTX 1080Ti
DirectX: Version 12
Storage: 50 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Build a nation and lead your people throughout history to the pinnacles of human achievement as you explore new lands, develop arts and culture, conduct diplomacy, and go head-to-head with your rivals to prove you are the greatest ruler ever known. It’s Your World Now.
Ara: History Untold is an evolution in historical grand strategy, featuring beloved classic PC strategy mechanics alongside innovative gameplay like a national crafting economy, true simultaneous turn resolution, a non-linear technology tree, and cloud-backed synchronous/asynchronous multiplayer – all with an expansive and vibrant presentation where you can zoom out from surveying the very edges of your empire all the way down to your citizens living their daily lives. In Ara, there are no pre-set paths to victory, leading to endless possibilities. Your choices will define the world you create, your experience, and your legacy.

source

توسط funkhabari.ir