دانلود بازی Kingdom Two Crowns برای اندروید

بازی Kingdom Two Crowns یک اثر استراتژی سایداسکرولر است که به زیبایی ساخته شده و عناصر مدیریت منابع، شهرسازی و تاکتیک‌های دفاعی را در هم می‌آمیزد که همگی در دنیایی جذاب و پیکسلی اتفاق می‌افتند. این بازی توسط Raw Fury و Noio ساخته شده و دنباله بازی قبلی Kingdom New Lands است. مکانیک‌های اصلی بازی ساده اما عمیق هستند و آن را برای تازه واردان در دسترس قرار داده و در عین حال چالش‌های زیادی را برای بازیکنان باتجربه ارائه می‌دهند. در Kingdom Two Crowns، شما به عنوان یک حاکم بزرگ (پادشاه یا ملکه) بازی می‌کنید که باید یک سرزمین بسازد و از آن دفاع کند.

این بازی دارای طراحی مینیمالیستی با تأکید زیادی بر مدیریت اقتصاد تمدن شما، جذب توجه مردم عادی و دفاع در برابر تهدیدات شبانه است. گیم پلی بازی ترکیبی از کاوش، استراتژی و تصمیم گیری است که هر انتخابی می‌تواند بر بقای سرزمین شما تأثیر بگذارد. در شروع بازی، شما کنترل پادشاهی را دارید که تنها یک اسب دارد. شما با یک توده کوچک طلا شروع می‌کنید و هدف شما گسترش قلمرو خود است. شما این کار را با ساختن سازه‌ها، استخدام شهروندان و دفاع در برابر امواج موجودات مرموز به نام Greed انجام خواهید داد که هر شب حمله می‌کنند. به‌مرورزمان پیشرفت کرده و موفق می‌شوید تا حکومتتان را گسترش دهید.

ویژگی‌های بازی Kingdom Two Crowns

  1. کنترل یک تمدن بسیار بزرگ
  2. گرافیک خیره کننده پیکسلی
  3. کنترل‌های ساده و بصری
  4. لذت بخش و اعتیادآور
  5. تنوع در اتفاقات درون بازی
  6. هزاران بازیکن در دنیا

Kingdom Two Crowns یک تجربه آرامش بخش و در عین حال چالش برانگیز است که به تفکر استراتژیک و مدیریت منابع پاداش می‌دهد. در حالی که مکانیزم بازی ساده است، اما استراتژی عمیقی را ارائه می‌کند که می‌تواند برای بازیکنانی که از بازی هایی که نیاز به برنامه‌ریزی و اجرای دقیق دارند لذت می‌برند، بسیار مفید باشد. پس هر چه سریع‌تر آن را دانلود کنید.

بازی Kingdom Two Crowns هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dungeon Slasher Roguelike  و Forge of Empires  را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kingdom Two Crowns برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

نکته : نسخه 2.0.1 بازی به دلیل حجم بالا برای بود نیاز به حدود 2 دقیقه زمان دارد. یعنی از زمانی که روی آیکن بازی برای اجرا ضربه میزنید و باز اجرا میشود باید 2 الی 3 دقیقه صبر کنید تا محیط بازی لود شود.

تصاویری از محیط بازی :

source

توسط funkhabari.ir