اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم رنگ خدا (سینمایی) با سرنوشت و عکس های جدید بازیگران نقش محمد و هانیه و بهاره بازیگران خردسال فیلم رنگ خدا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی رنگ خدا یکی از فیلم‌های خاطره انگیز به کارگردانی مجید مجیدی بوده که در سال ۱۳۷۷ تولید شد و مورد تحسین کارشناسان سینمایی قرار گرفت فیلم رنگ خدا در سینماهای آمریکا نیز فروش بسیار زیادی داشت این فیلم موفق شد که بهترین فیلم در جشنواره‌های فیلم اروگوئه و مونترال و سن دیگو و بسیاری از جشنواره‌های دیگر شود حضور بازیگری مثل محسن رمضانی در نقش محمد به عنوان یک بازیگر نابینا از مهمترین نقاط عطف این فیلم به شمار می‌آید.

اسامی بازیگران فیلم رنگ خدا (سینمایی) +بیوگرافی و سرنوشت و عکس

اسامی بازیگران فیلم رنگ خدا

  • حسین محجوب بازیگر نقش هاشم پدر محمد
  • محسن رمضانی بازیگر نقش محمد
  • سلمه فیضی بازیگر نقش مادربزرگ محمد
  • الهام شریفی بازیگر نقش هانیه
  • فرحناز صفری بازیگر نقش بهاره
  • بهزاد رفیعی بازیگر نقش معلم روستا
  • مقدم بهبودی بازیگر نقش مدیر مدرسه
  • محمد رحمانی بازیگر نقش معلم مجمع نابینایان
  • مرتضی فاطمی بازیگر نقش استاد نجاری
  • ساقی (معصومه) بازیگر نقش زینتی زن جوان

اسامی بازیگران فیلم رنگ خدا (سینمایی) +بیوگرافی و سرنوشت و عکس

خلاصه داستان

داستان فیلم رنگ خدا در مورد یک پسر بچه نابینا به نام محمد بوده که در مدرسه به تحصیل می‌پردازد محمد که مادرش را از دست داده است حالا پدرش تصمیم گرفته که ازدواج مجدد کند و برای اینکه محمد اختلالی در ازدواج مجدد او به وجود نیاورد و را به یک کارگاه نجاری می‌فرستد که مورد عصبانیت مادربزرگ او می‌شود.

بیوگرافی محسن رمضانی بازیگر نقش محمد

بیوگرافی محسن رمضانی بازیگر نقش محمد

محسن رمضانی بازیگر نقش محمد در ۲۰ تیر سال ۱۳۶۵ متولد شده است.

در سال ۱۳۷۶ مجید مجیدی کارگردان فیلم رنگ خدا به مجتمع نابینایان شهید محبی مراجعه کرد تا از بچه ها تست بگیرد و یک نفر را برای بازی در فیلم رنگ خدا انتخاب کند.

مجید مجیدی برای بازیگر نقش محمد در فیلم رنگ خدا از ۵۰۰ نفر تست گرفت تا در نهایت محسن رمضانی برای این نقش انتخاب شد. در آن زمان محسن رمضانی علاقه ای ویژه به بازیگری داشت و سریال تلویزیونی همسران را از تلویزیون گوش می کرد. با بازی در نقش محمد کودک روشندل در فیلم سینمایی رنگ خدا به شهرت رسید.

بیوگرافی حسین محجوب بازیگر نقش هاشم پدر محمد

بیوگرافی حسین محجوب بازیگر نقش هاشم پدر محمد

حسین محجوب در ۱۰ مرداد سال ۱۳۲۷ در رشت به دنیا آمد. بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته ادبی دریافت کرد وارد عرسه تئاتر شد و اولین هنرمندی خود را در تئاتر سلطان مار بیضایی در سال ۱۳۴۸ ایفا کرد. اولین فیلم سینمایی این هنرمند مربوط به شاخص رگبار اثری دیگر از بهرام بیضایی می باشد.

ازحمله ویژگی های این هنرمند چه پیش از انقلاب و چه پس از آن گزینش کردن کارها بوده است، سریال سربداران از جمله آثاری بود که به کارگردانی محمدعلی نجفی و بازی حسین محجوب بسیار موردتوجه قرار گرفت.

source

توسط funkhabari.ir