همسر سامسون داودا و همسر هادی چوپان: همسر سامسون داودا یک مربی بدنسازی است و علاوه بر اینکه از مربی‌های اصلی سامسون داودا برای موفقیت در بدنسازی محسوب می‌شود، یک مربی تغذیه نیز برای شوهرش است تا سامسون بتواند همیشه تناسب اندامش را در یک طیف مشخص حفظ کند.

بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی را از دست ندهید.

همسر سامسون داودا و همسر هادی چوپان چکاره اند؟

سامسون داودا یک فرد قدرتمند و موفق در دنیای بدنسازی است. داودا حرفه ورزشی خود را با ورش راگبی آغاز کرد، سپس علاقه خود را به بدنسازی کشف کرد. سامسون که در نیجریه به دنیا آمده و اکنون در بریتانیا زندگی می‌کند، با الهام از فیل هیث (Phil Heath) افسانه ای، دوست دارد در جهان بدنسازی پرقدرت‌ترین باشد.

علی‌رغم تردید اولیه، سامسون با کسب عنوان معتبر IFBB Pro، فداکاری و هیکل استثنایی‌اش به خوبی درخشید و در عرصه رقابت از دیگران متمایز شد.

همسر سامسون داودا، مارلینا گوستوفسکا (Marlena Gustowska) کیست؟

سامسون داودا در ۱۱ مارس ۱۹۹۲ در نیجریه از پدر و مادر، پاتریک و هلن داودا، متولد شد. او بعداً به بریتانیا نقل مکان کرد و اکنون در ایالات متحده زندگی می‌کند.

اولین حضور سامسون در آوریل ۲۰۱۴ در عرصه بدنسازی همه را شگفت‌زده کرد. رویدادی که قرار بود به عنوان یک مسابقه مبتدی شروع شود، با دعوت به رویداد اصلی پایان یافت، جایی که او جایزه مقام اول را به دست آورد و سفر پیش‌بینی نشده خود را در قلمرو جهانی بدنسازی آغاز کرد. پیش از بدنسازی سامسون داودا یک بازیکن راگبی بود.

سامسون داودا با مارلینا ازدواج کرده است و با هم پیوندی قوی دارند. مارلینا نه تنها همسر او، بلکه یک بازیکن کلیدی در حمایت از رژیم غذایی سالم داودا است. رابطه این زوج ستونی برای سفر سلامت و تناسب اندام سامسون است.

در حالی که سامسون و مارلینا هنوز بچه‌دار نشده‌اند، این زوج از یک زندگی رضایت‌بخش کنار هم لذت می‌برند.

نکته بسیار مهم در رابطه این دو نفر این است که مارلنا قبلاً در رشته بدنسازی حرفه‌ای فعال بود و همین منجر شده که یک حس منحصر به فرد و حمایتی به همراهی این دو نفر اضافه شود.

همسر سامسون داودا و همسر هادی چوپان
همسر سامسون داودا

سامسون داودا و مارلینا گوستواسکا چه زمانی ازدواج کردند؟

علی‌رغم توجه عمومی به زندگی سامسون داودا، این زوج قدرتمند توانسته‌اند زندگی خصوصی‌شان را خصوصی نگه دارند. جزئیات در مورد پیدایش داستان عشق‌شان، نحوه ملاقات و لحظه‌ای که تصمیم گرفتند با هم بمانند، ناچیز است.

با این وجود، آن‌چه مشهود است پیوند ناگسستنی این دو نفر است. نگاهی گذرا به رسانه‌های اجتماعی‌ هر دو، نشان می‌دهد که زن و شوهری بی‌دریغ در ابراز محبت هستند؛ از رویداد‌های باشکوه گرفته تا گردش‌های غیررسمی، عشق‌شان واضح است و در نمایش‌های عمومی محبت‌آمیز به اوج خود می‌رسد.

۱۲ مارس ۲۰۲۳، لحظه مهمی در داستان عشق زوج بدنساز آشکار شد: شیر نیجریه‌ای به اینستاگرام خود آمد و سه عکس از خودش و همسرش به اشتراک گذاشت و نوشت: «بهترین روز… آقا و خانم داودا».

همسر سامسون داودا و همسر هادی چوپان1
همسر سامسون داودا

این پُست اشاره‌ای به عروسی مخفیانه آن‌ها در ماه مارس داشت که از طریق این پست اینستاگرامی ساده و در عین حال عاشقانه به دنیا معرفی شد.

داودا به طور مداوم از همسرش ابراز قدردانی می‌کند. مارلینا، فراتر از اینکه یک ستون حمایتی برای داوداست، زندگی حرفه‌ای شخصی موفقی هم دارد.

او قبل از تبدیل شدن به یک مربی تمام وقت، در چندین مسابقه فیزیک زنان شرکت کرد و از تخصص خود برای هدایت داودا و ورزشکاران متعدد به سمت اهدافشان استفاده کرد.

دلیل موفقیت چشمگیر داودا

در طی یک جلسه پرسش و پاسخ در سال ۲۰۲۰، داودا نقش ابزاری مارلینا را تصدیق کرد و گفت: «او از همان روز اولی که برای اولین بار تصمیم به بدنسازی گرفتم، مرا آموزش می‌داد. مارلینا من را وارد بدنسازی کرد و از آن زمان به بعد به دنبال من بود. او تمام رژیم غذایی، چرخه‌های من و همه چیز‌هایی که از روز اول استفاده کرده‎ام را می‌داند. مارلینا مراقب همه‌چیز است و اطمینان می‌دهد که من سال به سال به سرعت وزن اضافه کنم در حالی که شکل و اندازه‌ام را هم حفظ می‌کنم. وعده‌ای که یک مربی خوب می‌دهد و نه ژنتیک!»

سامسون داودا، یک کارگر ساختمانی سابق که تبدیل به بدنساز تمام وقت شد، مسیر پیشرفتش را در ویدئویی به اشتراک گذاشت که در آن آن‌چه را که از ساخت‌وساز به مرحله بدنسازی پشت سر گذاشته را فاش می‌کرد.

او گفته: «من قبلاً کارگر تعمیر و نگهداری خانه بودم. اساساً، من همیشه در ساخت‌و‌ساز کار می‌کردم، از زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شدم، از نجاری گرفته تا نازک کاری، یک سازنده بودم. اما حالا یک بدنساز تمام وقت شده‌ام.»

هادی چوپان اصالتا اهل کجاست؟

هادی چوپان که در محافل جهانی ملقب به گرگ پارسی است،در 4 مهر 1366 در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد.

خانواده هادی چوپان

هادی چوپان در یک خانواده پرجمعیت 7 نفره متولد شد، به گفته خودش خانواده او از خانواده‌های فقیر بودند و او به خاطر مشکلات زندگی و کمبودها، بعد از مدتی درس را رها کردو در کنار ورزش، کار می کرد.

همسر هادی چوپان کیست؟

همسر سامسون داودا و همسر هادی چوپان3
همسر هادی چوپان

هادی چوپان سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد. همسر هادی چوپان در زمینه ورزشی فعالیت حرفه ای ندارد و اهل سپیدان استان فارس است و با هم نسبت خانوادگی دارند.

هادی چوپان عشق و احترام بسیاری برای همسرش قائل است و همیشه به نقش پررنگ همسرش در زندگی اشاره می کند. این ورزشکار بعداز قهرمانی مستر المپیا عکس جدیدی از همسر و فرزندان خود در صفحه اش قرار داد که خبرساز شده و به یکی از تصاویر پربازدید روز تبدیل شد.

هادی چوپان با انتشار عکس همسر و فرزندانش نوشت:

“اگر در بهترین زمان دنیا و در بهترین مکان خوشبختی در بهترین نقطه دنیا باشید اما اگر در کنار خانواده نباشید هیچ لذتی وجود ندارد. دلتنگی خیلی سخته بانوی من بهترین همراه زندگی من است. دوستت دارم عزیزم. بابت تمام زحمات و همه چیز شما متشکرم. صبر و تلاش شما برای زندگی بهتر شما قهرمان زندگی من هستید بانو”

همسر سامسون داودا و همسر هادی چوپان2
همسر و فرزندان هادی چوپان

پیام پرمحبت هادی چوپان به همسرش

او همچنین با قرار دادن دوباره عکس همسرش از او با متن عاشقانه تشکر کرد و نوشت:

“میخوام تشکر کنم از خداوند بعدش از تو فرمانده زندگی و بهترین همراه من. بعد از خداوند تشکر می‌کنم از تو همسر وفادارم که سالهاست من را با تمام وجودت همراهی میکنی.

در نبود من برای فرزندانم پدر و مادر هستی و برای خانه یک مرد قوی بانوی من با تمام وجوداز تو سپاسگذارم دوستتدارم عزیز ترین همراه من.”

فرزندان هادی چوپان

هادی چوپان دارای 3 فرزند، یک دختر و دو پسر می باشد، نام پسر بزرگ او حافظ و نام دخترش نادیا است و نام فرزند آخر هادی چوپان نیز سورنا است.

source

توسط funkhabari.ir