چیستان شهر و کلمه: اگر به دنبال یک راه سرگرم‌کننده و مفید برای تقویت مغز خود هستید، چیستان‌ها و معماها یک گزینه عالی هستند. برای این کار لازم است چیستان‌ها . معماهای متنوعی را امتحان کنید. از چیستان‌های کلمه‌ای، چیستان‌های تصویری و معماهای ریاضی کمک بگیرید برای حل کردن آن ها تلاش کنید تا مهارت‌های فکری خود را در زمینه‌های مختلف بهبود بخشید.

در ادامه چیستان جالبی قراردارد که به نسبت برای یافتن پاسخش نیاز به فکر کردن دارید. در نظر داشته باشید که داشتن محدودیت زمانی برای یافتن پاسخ چیستان هیجان مغز شما را افزایش می دهد و باعث بیشتر شدن سرعت عمل ذهن شما خواهد شد. به سوال موجود در تصویر به دقت نگاه کنید. اکنون سعی کنید پاسخ را در عرض هفت ثانیه حدس بزنید.

به این ترتیب اگر به دنبال یک راه سرگرم‌کننده و مفید برای تقویت مغز خود هستید، چیستان‌ها و معماها یک گزینه عالی هستند. برای این کار لازم است چیستان‌ها . معماهای متنوعی را امتحان کنید. از چیستان‌های کلمه‌ای، چیستان‌های تصویری و معماهای ریاضی کمک بگیرید برای حل کردن آن ها تلاش کنید تا مهارت‌های فکری خود را در زمینه‌های مختلف بهبود بخشید.

چیستان یک نمونه سوال است که برای دریافت توضیحات یا تعریفی از چیزی استفاده می‌شود. معمولاً وقتی که ما در مورد چیزی نمی‌دانیم یا می‌خواهیم اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آوریم، از این نمونه سوال استفاده می‌کنیم. چیستان و معما دو مفهوم مرتبط در حوزه‌ی ادبیات و ذهنیت هستند.

مطلب مرتبط: بازی فکری: کدام فنجان اول پر می شود!

چیستان شهر و کلمه

در این نوع چیستان‌های حدس اسم شهر، شما باید اطلاعات جغرافیایی و تاریخی خوبی داشته باشید و با ذهن باز به دنبال اسامی شهرها بگیرید. در ادامه می‌توانید از راهنمایی‌ها استفاده کنید. در این صورت دایره حدسیات شما کوچک‌تر خواهد شد و زودتر به پاسخ می‌رسید.

بر روی سوال تمرکز کنید و به دنبال اسم شهری باشید که اگر دو حرف اولش را بردارید به معنای رنج، مصیبت و یک اتفاق بد است.

چیستان||نام شهری است که اگر دو حرف اول آن را برداریم، معنای رنج و مصیبت می دهد!؟

چیستان شهر و کلمه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مشاهده پاسخ چیستان شهر و کلمه

آیا نام این شهر را پیدا کردید؟ بهتر است بیشتر فکر کنید. در ادامه می توانید پاسخ را ببینید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ شهر (کربلا) است. کربلا از شهرهای زیارتی شیعیان در کشور عراق است. این شهر به دلیل قرار داشتن حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و همچنین واقعه کربلا در سال ۶۱ قمری نزد شیعیان اهمیت بسیار بالایی دارد.

همانطور که می‌بینید اگر دو حرف اول شهر کربلا را برداریم، کلمه (بلا) می‌ماند که به معنای اتفاق بد است. بلا در فرهنگ لغا به معنای زحمت و سختی و اذیت بسیار و رنج است.

چیستان شهر و کلمه

 

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان || کدام کشور است که سه حرف اولش، نوعی از سبزیجات است!؟

گربه دوم و مخفی تصویر را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید || فقط نابغه ها موفق می شوند!

تست هوش: با دلیل بگوئید کدام کودک، بچه خانمه نیست و موجود بیگانه است!

source

توسط funkhabari.ir