احتمالا قرار است شاهد انتشار بازی Resident Evil 2 remake برای آیفون و مک باشیم. بازسازی بازی Resident Evil 2 که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، به زودی برای دستگاه‌های آیفون، iPad و مک که دارای چیپ M1 یا جدیدتر هستند، عرضه خواهد شد. پس از موفقیت‌های قبلی شرکت کپکام در انتشار عناوینی مانند Resident Evil 7، Village و بازسازی Resident Evil 4 بر روی این دستگاه‌ها، این بازی جدیدترین عنوانی است که برای کاربران این پلتفرم‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه با خبر انتشار بازی Resident Evil 2 remake برای آیفون و مک، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست انتشار بازی Resident Evil 2 remake برای آیفون و مک

با وجود این که گزارش‌ها نشان داده‌اند نسخه‌های پیشین این سری بر روی iOS و مک فروش بالایی نداشته‌اند، شرکت کپکام همچنان به توسعه بازی‌های خود برای این پلتفرم‌ها ادامه می‌دهد. انتظار می‌رود که بازسازی Resident Evil 2 نیز تا پایان سال جاری برای مدل‌های iPhone 15 Pro و تمام دستگاه‌های iPad و مک با چیپ‌های M1 یا جدیدتر عرضه شود. هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی اعلام نشده است.

بازی Resident Evil 2 Remake یکی از بازسازی‌های موفق در تاریخ بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود و تا تاریخ ۱۰ تیر(۳۰ ژوئن) سال جاری، بیش از ۱۴.۲ میلیون نسخه از آن در تمام پلتفرم‌ها به فروش رسیده است. این بازی با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدان و بازیکنان مواجه شد. در بررسی‌های منتشر شده در سال ۲۰۱۹، بازی Resident Evil 2 نمره‌ی کامل ۱۰/۱۰ را دریافت کرد و از آن به عنوان یک بازسازی بی‌نقص و الگویی برای بازسازی‌های آینده نام برده شد.

منتقدین معتقد بودند که این بازی یکی از بهترین عناوین در سری Resident Evil محسوب می‌شود. بازی Resident Evil 2 remake هم‌اکنون برای پی‌سی، کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و اس در دسترس است و حالا با انتشار آن برای دستگاه‌های اپل، کاربران این پلتفرم‌ها نیز می‌توانند از این تجربه جذاب و مهیج لذت ببرند.

این بود از خبر انتشار بازی Resident Evil 2 remake برای آیفون و مک. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir