به تازگی تریلری برای فیلم ترسناک و دلهره‌آور Smile 2 منتشر شده که آخرین تریلر آن محسوب می‌شود.

فیلم سینمایی «لبخند ۲» قرار است به زودی به روی پرده سینماها بیاید و حالا کمپانی پارامونت پیکچرز آخرین تریلر را برای این اثر سینمایی ترسناک منتشر کرده که بسیار دلهره‌آور و خوفناک به نظر می‌رسد. این تریلر تازه منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، نیم نگاهی از درون این فیلم را نشان می‌دهد.

این تریلر نه تنها بخشی از صحنه‌های منتشر شده در تریلرهای قبلی را به نمایش می‌گذارد بلکه صحنه‌های کاملا جدیدی را نیز به تصویر می‌کشد. علاوه بر آن نیز برخی از نظرات منتقدان و مخاطبان نیز در این تریلر درباره این اثر سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند که آن را فیلمی بسیار ترسناک و دلهره‌آور توصیف می‌کنند.

فیلم «لبخند ۲» دنباله‌ای برای فیلمی به همین نام محصول سال ۲۰۲۲ میلادی است و قرار است داستان فیلم اول را در مقیاسی بسیار بزرگتر به نمایش در بیاورد. این فیلم تازه داستان اسکای رایلی با بازی نائومی اسکات را دنبال می‌کند که رویدادهای غیرمنتظره و بسیار وحشتناکی را تجربه می‌کند.

سکان کارگردانی و نویسندگی این اثر سینمایی را پارکر فین در دست داشته، کسی که نویسندگی و کارگردانی فیلم اول را بر اساس فیلم کوتاهی از خودش به نام Laura Hasn’t Slept ساخته است. فیلم «لبخند ۲» قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر سال ۲۰۲۴ (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari.ir