سریال‌های عاشقانه جز پرطرفدارترین سریال‌های ایران هستند که داستان جذاب آنها باعث می‌شود که مخاطبان مختلف و خصوصا جوانان جذب آنها شوند. در ادامه با معرفی سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ بپردازیم.

سریال‌ های عاشقانه همیشه جذاب بوده و در کانون توجه مخاطبین مخصوص به خود قرار داشته است. در سال 1403 نیز همچون سال‌های دیگر مجموعه‌های تلویزیونی متعددی در این ژانر دوست‌داشتنی تولید و یا پخش خواهند شد. بدون تردید، سریال های عاشقانه ایرانی از طرفداران بسیاری در سراسر کشور برخوردار هستند.

سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. برخی از این مجموعه‌های تلویزیونی تولید و اکران شده‌اند و برخی دیگر در مرحله تولید قرار دارند و تاریخ حدودی انتشار آن‌ها مشخص شده است. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳

در بخش زیر سریال های جدید عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ را به ترتیب تاریخ کران معرفی کرده و اطلاعات کلی آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. همچنین، خلاصه داستان مختصر و کوتاهی از هر کدام را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

1. سریال افعی تهران ؛ از سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳

سریال های جدید عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳

  • شروع پخش: 16 اسفند 1402
  • کارگردان: سامان مقدم
  • ژانر: درام، جنایی، عاشقانه
  • تعداد قسمت‌ها: 14 قسمت
  • بازیگران: سحر دولت‌شاهی، پیمان معادی، مریلا زارعی و آزاده صمدی

داستان سریال درام و عاشقانه افعی تهران در مورد قتل‌های یک قاتل سریالی است که سوژه‌های خود را بر اساس فاکتورهای خاصی انتخاب می‌کند. اما شاید برای شما نیز سؤال باشد که این سریال چه ارتباطی با ژانر عاشقانه دارد؟! در طی این سریال با کارگردانی همراه می‌شویم که قصد دارد با الهام از قتل‌های این قاتل سریالی، فیلمی را تولید کند. اما در خلال همه این داستان‌ها، این شخص خود درگیر یک رابطه عاشقانه شیرین می‌شود. رابطه عاشقانه‌ای که هم می‌تواند کمک‌کننده او در مسیر تولید فیلم باشد و هم می‌تواند او را از هسته اصلی ماجرا گمراه کند! حالا باید با خط داستانی سریال همراه شویم تا از سرانجام این ماجرا و قصه عاشقانه را دریابیم.

سریال درام و عاشقانه افعی تهران را می‌توان یکی از برترین آثار کارنامه سامان مقدم محسوب کرد که در سال 1402 تولید و در نوروز 1403 به مرحله پخش رسید. این سریال تماشایی از طریق فیلم نت پخش شد و در دسترس شما عزیزان قرار گرفت. سریال افعی تهران را می‌توان یکی از برترین سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ در نظر گرفت که می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم کند. اگر به دنبال سریال جذاب و تماشایی هستید که در عین برخورداری از محتوای جنایی و جذاب، توجه ویژه‌ای بر عشق و عاشقی داشته باشد، توصیه می‌کنیم که به‌هیچ‌وجه تماشای سریال افعی تهران را از دست ندهید.

همچنین بخوانید :

2. سریال جنگل آسفالت

  • شروع پخش: 3 فرودین 1403
  • کارگردان: پژمان تیمورتاش
  • ژانر: درام، جنایی، عاشقانه
  • تعداد قسمت‌ها: 14 قسمت
  • بازیگران: نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین‌فر

جنگل آسفالت جز سریال‌های پرطرفدار سال جدید بود که از پلتفرم فیلم نت پخش شد. این اثر درامی ملتهب است که در بستری جنایی به همراه چاشنی عاشقانه روایت می‌شود. زوج اصلی سریال نوید محمدزاده و فرشته حسینی هستند که در دنیای واقعی نیز پیوند زناشویی بسته‌اند. این اثر فصل دومی نیز دارد که در همین سال 1403 پخش می‌شود. مزیت سریال جنگل آسفالت داستان غیزقابل پیش‌بینی آن است که توجه مخاطب را جلب می‌کند. داستان حول محور دختر جوانی به نام هنگامه است که برای نجات جان برادرش نیاز به پول دارد. او دست به کار خطرناکی می‌رود و در این راه با مردی به نام پاشا آشنا می‌شود که سماجت زیادی در آشنایی با او دارد…

3. سریال قطب شمال

  • شروع پخش: 7 اردیبهشت 1403
  • کارگردان: امین محمودی یکتا
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تعداد قسمت‌ها: 12 قسمت
  • بازیگران: فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده

قطب شمال نیز جز سریال های عاشقانه ایرانی قرار می‌گیرد که از پلتفرم فیلیمو پخش شد و اقتباسی از زمان کنت مونت کریستو معروف است. این اثر رویکردی نو دارد و افراد را عجیب به یاد رمان‌های عاشقانه می‌اندازد. زوج اصلی قطب شمال فرزاد فرزین و نازنین بیاتی هستند که تصویر جذابی را در کنار هم خلق کرده‌اند. داستان سریال درباره مردی به اسم همایون است که بخاطر خیانت دوستش هم زندگیش‌ و هم عشقش را از دست می‌دهد. دست زمانه باعث می‌شود که او با چهره‌ای جدید و هویتی به نام آرشام باری دیگر برای انتقام بازگردد. او در این راه از دختری به نام صحرا کمک می‌گیرد.

4. سریال در انتهای شب

  • شروع پخش: 3 خرداد 1403
  • کارگردان: آیدا پناهنده
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تعداد قسمت‌ها: 9 قسمت
  • بازیگران: پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین، پدرام شریفی، سحر گلدوست، علیرضا داوودنژاد، احترام برومند

سریال در انتهای شب نیز از محصولات پلتفرم فیلم نت بود که توسط آیدا پناهنده کارگردان مطرح ایرانی ساخته شد. این مجموعه با ظرافت تمام به مسائل بعد از ازدواج و طلاق می‌پردازد و عشقی خاص را به مخاطب نشان می‌دهد. داستان از آنجایی شروع می‌شود که ماهرخ و بهنام زوجی با یک دهه اختلاف سنی‌ و داشتن یک فرزند، تصمیم می‌گیرند از یکدیگر طلاق بگیرند. بعد از جدایی اما مشکلاتی برای آنها پیش می‌آید. بهنام در دام تنهایی و خارج شدن کنترل زندگی از دستش گرفتار می‌شود. از سویی دیگر ماهرخ که تمام ارزش‌هایش را فراموش کرده، سعی می‌کند تا هویتش را دوباره پیدا کند.

5. سریال طوبی ؛ از سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳

  • شروع پخش: 13 مرداد 1403
  • کارگردان: سعید سلطانی
  • ژانر: درام، اجتماعی، خانوادگی، عاشقانه
  • تعداد قسمت‌ها: 54 قسمت
  • بازیگران: شبنم قربانی، امین زندگانی، فرهاد آئیش، هومن برق نورد، پرویز فلاحی پور، فریبا متخصص، سودابه بیضایی

طوبی ساخته جدید سعید سلطانی است که از شبکه اول سیما پخش شد و مورد استقبال زیادی قرار گرفت. این اثر اقتباسی آزاد از رمان اربعین طوبی محسوب می‌شود. زوج اصلی سریال شبنم قربانی و امین زندگانی بودند ‌که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند. داستان درباره دختر جوانی به اسم طوبی است که در دهه 50 خورشیدی زندگی می‌کند و در بحبوحه حوادث پیش از انقلاب ناگزیر می‌شود تا به همراه یکی از آشنایان پدرش به اسم فخرالدین به عراق بگریزد. بین طوبی و فخرالدین عشقی صورت می‌گیرد اما دشمنان زیادی در کمین خوشبختی آنها هستند.

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا به معرفی بهترین سریال های رمانتیک ایرانی ۱۴۰۳ پرداختیم. در طول متن به اطلاعات جامع این سریال‌ها پرداخته و برخی از مشهورترین بازیگران حاضر در آن‌ها را معرفی کردیم. به نظر شما جای کدام مجموعه تلویزیونی در میان سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ خالی است؟! آیا شما سریال های جدید عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ را دنبال می‌کنید؟!

ممنون که در طول این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد سریال های عاشقانه ایرانی ۱۴۰۳ را در بخش دیدگاه‌ها با دیگر اعضا خانواده پلازا در میان بگذارید.

منتخب کاربران

source

توسط funkhabari.ir