شرکت Electronic Arts و استودیوی بایوور (BioWare)، کیفیت اجرای بازی Dragon Age: The Veilguard را روی کنسول‌ها اعلام کردند.

بازی روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس شامل دو حالت گرافیکی Fidelity و Performance خواهد بود که به ترتیب نرخ فریم‌های ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار می‌دهند. همچنین این بازی روی پلی استیشن ۵ پرو بهینه‌سازی شده است و از قدرت بیشتر این کنسول بهره می‌برد.

کیفیت اجرایی Dragon Age: The Veilguard روی کنسول‌ها اعلام شد - گیمفا

ماچی کوورسکی، مدیر فنی استودیو BioWare گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که ببینیم چگونه Dragon Age: The Veilguard از قدرتی که پلی استیشن ۵ پرو برای بازیکنان فراهم می‌کند بهره‌ می‌برد. چه عاشق مبارزات استراتژیک باشید و چه از غرق شدن در داستان‌های Dragon Age لذت ببرید، بلافاصله متوجه بهبود تجربه بازی روی پلی استیشن ۵ پرو خواهید شد.

حالت‌های Fidelity و Performance بازی هر دو بهبودهایی روی این کنسول خواهند داشت، از جمله بهبود رزولوشن در حالت ۳۰ فریم بر ثانیه در Fidelity و ۶۰ فریم بر ثانیه در Performance. علاوه بر این، تنظیمات بصری مختلفی در هر دو حالت گرافیکی وجود خواهد داشت.

تیم BioWare به اینکه بازیکنان چقدر هنگام ورود به دنیای زیبای این بازی غرق می‌شوند، افتخار می‌کند، که این موضوع به لطف ارتقای کیفیت تصویر با استفاده از سیستم جدید ارتقای مبتنی بر هوش مصنوعی سونی به نام PSSR امکان‌پذیر شده است. ما Ambient Occlusion با رهگیری پرتو را در حالت ۶۰ فریم بر ثانیه عملکرد فعال کرده‌ایم، که قبلاً فقط روی پلی استیشن ۵ استاندارد با حالت ۳۰ فریم بر ثانیه در دسترس بود.

پیش دانلود Dragon Age: The Veilguard روی ایکس باکس سری ایکس/اس از ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) شروع شده است و برای پلی استیشن ۵ از ۲۹ اکتبر (۸ آبان) آغاز خواهد شد. این بازی در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir