استودیو BioWare به‌تازگی گزینه‌های دسترسی جدیدی برای تغییرات بازی Dragon Age: The Veilguard معرفی کرده و یکی از جزئیاتی که توجه برخی طرفداران را جلب کرده، نبود حالت Arachnophobia (ترس از عنکبوت) است. اما طرفداران نگران نباشند، زیرا دلیل این نبود، بسیار ساده است، یعنی در این بازی هیچ عنکبوتی وجود ندارد. در ادامه با تغییرات بازی Dragon Age: The Veilguard، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست تغییرات بازی Dragon Age: The Veilguard

یک مدیر انجمن از شرکت الکترونیک‌آرتز اخیراً در برنامه Reddit تأیید کرده که حالت Arachnophobia به‌دلیل عدم حضور عنکبوت‌ها در این نسخه از بازی ارائه شده است. این خبر قطعاً برای کسانی که از مقابله با این موجودات هشت‌پا در بازی‌های ویدیویی هراس دارند، خبر خوبی است. با این حال، شاید برخی از بازیکنان که در نسخه‌های پیشین سری Dragon Age با عنکبوت‌ها مبارزه کرده بودند، کمی ناامید شوند. عنکبوت‌ها در بازی‌های Dragon Age: Origins و Inquisition به عنوان دشمنانی برای شکست‌دادن حضور داشتند و عدم حضورشان در The Veilguard شاید باعث شود جای خالی آن‌ها حس شود.

با این حال، بازیکنان می‌توانند همچنان انتظار رویارویی با موجودات هولناک و دشمنان دیگر مانند Darkspawn‌ها و اژدهایان را داشته باشند که به اندازه کافی چالش‌برانگیز و ترسناک هستند. این دشمنان مطمئناً هیجان و وحشت لازم را به دنیای The Veilguard اضافه خواهند کرد. بازی Dragon Age: The Veilguard قرار است در تاریخ ۱۰ آبان(۳۱ اکتبر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی عرضه شود. این بازی به تازگی وضعیت gold را کسب کرده است، به این معنا که فرآیند توسعه به پایان رسیده و آماده عرضه است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کارهایی که طرفداران نمی‌توانند صبر کنند تا در زمان عرضه انجام دهند، یا برای شنیدن موسیقی متن اصلی که توسط Hans Zimmer و Lorne Balfe ساخته شده، می‌توانید به منابع رسمی بازی مراجعه کنید. این نسخه جدید از Dragon Age با ویژگی‌های دسترسی بهتر، دنیایی گسترده‌تر و داستانی هیجان‌انگیز، قطعاً یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌های سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

این بود از خبر تغییرات بازی Dragon Age: The Veilguard. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir