تریلر نهایی برای فصل دوم انیمیشن سریالی Arcane منتشر شده که در آن، به جدال دو خواهر اشاره می‌شود.

سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی آخرین تریلر را برای فصل دوم انیمیشن سریالی «آرکین» منتشر کرده است، اثری که هیجان و هایپ برای آن در بین مخاطبان بسیار زیاد است، خصوصا اینکه فصل دوم قرار است داستان این مجموعه را به یک نقطه پایان برساند.

فصل دوم انیمیشن سریالی «آرکین» در همکاری با Riot Games و استودیو انیمیشن سازی فرانسوی Fortische ساخته شده و درست ادامه اتفاقات رخ داده در فصل اول این انیمیشن سریالی را روایت خواهد کرد، اتفاقاتی که باعث شعله‌ور شدن جنگ میان زوآن و پیلتاور شد و جینکس و وی را در مقابل هم قرار داد.

در این تریلر تازه منتشر شده، سرویس آنلاین نتفلیکس به مخاطبان یادآوری می‌کند که همانند فصل اول، فصل دوم انیمیشن سریالی «آرکین» نیز به صورت سه بخش جداگانه پخش خواهد شد. بخش اول در تاریخ ۹ نوامبر (شنبه ۱۹ آبان)، بخش دوم در تاریخ ۱۶ نوامبر (شنبه ۲۶ آبان) و بخش سوم در تاریخ ۲۳ نوامبر (شنبه ۳ آذر) پخش می‌شوند.

فصل دوم انیمیشن سریالی «آرکین» آخرین فصل از این اثر به شمار می‌رود ولی خالق و مسئولی در استودیو Riot Games یعنی کریستین لینکی بیان کرده که داستان‌های بیشتری از League of Legends قرار است در آینده روایت شوند.

منبع: gizmodo

source

توسط funkhabari.ir