دانلود بازی Railway Empire 2 India برای کامپیوتر

بازی Railway Empire 2 India یک بسته الحاقی جذاب برای بازی محبوب شبیه ساز مدیریت راه آهن، Railway Empire 2 است. این DLC بازیکنان را دعوت می‌کند تا در مناظر غنی و پر جنب و جوش شبه قاره هند در دوران طلایی شرکت هند شرقی غوطه ور شوند. این بازی زمینه تاریخی را با گیم‌پلی جذاب ترکیب می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا چالش‌ها و فرصت‌های ایجاد یک شبکه راه‌آهن را در دوره‌ای از تغییرات اقتصادی و اجتماعی مهم تجربه کنند. شرکت هند شرقی که زمانی یک نیروی مسلط بود، نفوذ خود را کاهش می‌دهد و بازیکنان باید در این چشم‌انداز در حال تحول حرکت کنند و راه آهن خود را بسازند.

همکاری با تاج بریتانیا یک لایه اضافی از استراتژی را معرفی می‌کند، زیرا بازیگران باید رشد اقتصادی را با واقعیت‌های سیاسی آن زمان متعادل کنند. بازیکنان وظیفه دارند یک شبکه راه آهن گسترده بسازند و گسترش دهند. گیم پلی بازی ریشه در برنامه ریزی استراتژیک دارد و بازیکنان را ملزم می‌کند مسیرهایی را ایجاد کنند، منابع را مدیریت کنند و شهرهای کلیدی را برای تسهیل تجارت و حمل و نقل به هم متصل کنند. هدف از این کار تحریک رشد، تقویت مسیرهای تجاری و اعمال کنترل نظامی است، در حالی که به تقاضاهای نوسان منطقه پاسخ می‌دهید. یکی از ویژگی‌های برجسته DLC، معرفی لوکوموتیوهای جدید هندی و تاریخی است.

این بازی دارای یک نقشه منطقه‌ای وسیع بوده که پر از محصولات و منابع متنوع است. بازیکنان می توانند زنجیره تأمین پیچیده اقتصاد هند را کشف کنند و با کالاهایی مانند ابریشم خام و چای ادویه دار سروکار دارند. این جنبه از مدیریت منابع به گیم پلی بازی عمق می‌بخشد، زیرا بازیکنان باید استراتژی حمل و نقل مؤثر کالاها بین شهرها را داشته باشند و شبکه‌ای سودآور را تضمین کنند. این DLC با تمرکز بر مدیریت استراتژیک راه آهن، اصالت تاریخی و ویژگی‌های صوتی و تصویری همه‌جانبه، تجربه بازی غنی را هم برای طرفداران بازی اصلی و هم برای تازه واردان فراهم می‌کند. پس هر چه سریع‌تر این بازی را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Railway Empire 2 Digital Deluxe Edition و Railway Empire Japan را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Railway Empire 2 India برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: 4 core | Intel i5-3450 | AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM | Nvidia GTX 780 | Radeon RX 480
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card with latest drivers
Additional Notes: DirectX Version 11 and Shader Model 5.0.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: 8 core | Intel i7-9700 | AMD Ryzen 7 2700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 8 GB VRAM | Nvidia GTX 1070 | Radeon RX 5700
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card with latest drivers
Additional Notes: DirectX Version 11 and Shader Model 5.0. SSD recommended.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Revel in the abundance of colours and the enchanting landscape: Railway Empire 2 – India whisks you into a gorgeous new era. Discover vast, vibrant plains, roaming elephants and bustling mega-cities, all waiting to be transformed by the blessings of the railroad.
Beginning in the Golden Era of the East India Company, you will help establish a vast railway system within the Indian subcontinent. Should you succeed, your network will become a roaring motor for growth, trade, administration and military control over India. However, a few decades later, the grip of the East India Company is waning. Work together with the British Crown while forging your own path for a prosperous railway infrastructure in the west.

source

توسط funkhabari.ir