خالق بازی Hitman یعنی استودیو IO Interactive قرار است تا بازی آینده‌ی استودیو Build A Rocket Boy با نام MindsEye را منتشر کند. این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که یک بخش انتشارات ثرد پارتی به نام IOI Partners مستقر در ادینبورگ را تاسیس کرده است که قرار است این بازی جدید که توسط تهیه کننده سابق Grand Theft Auto، آقای Leslie Benzies، هدایت می‌شود را منتشر کند. هنوز زمان عرضه‌ی بازی تایید نشده است.

Benzies گفت: استودیوی Build A Rocket Boy از روز اول برای خلق تجربه‌های نسل بعدی جذاب و با کیفیت متمرکز بوده است. ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا اولین بازی پریمیوم AAA و جهان همیشه در حال تکامل خود، MindsEye، را به اشتراک بگذاریم. هیچ شریکی بهتر از IO Interactive برای انتشار اولین عنوان ما وجود ندارد، با درک قوی آنها از فرهنگ جامعه، بازی‌های اکشن ماجراجویی ممتاز و بهترین تیم انتشاراتی در کلاس خود، ما واقعا مشتاق همکاری با آنها در این ماجراجویی جدید خود هستیم. MindsEye به عنوان یک بازی هیجان‌انگیز داستان محور، اکشن-ماجراجویی در آینده‌ای نزدیک در آمریکا و بهترین بازی سینمایی، رانندگی با هیجان بالا و نبردهای انفجاری در نظر گرفته شده است.

در توضیحات رسمی این بازی آمده است: در نقش Jacob Diaz، یک سرباز سابق با یک مشکل عصبی مرموز بازی کنید که با مشکل از دست دادن حافظه و فلاش بک رنج می‌برد. ماموریت‌های مخفیانه خطرناکی را انجام دهید تا اسرار گذشته خود را در دنیایی مملو از تهدید مداوم توسط هوش مصنوعی، آزمایش‌های فناوری پیشرفته، جاسوسی شرکت‌ها، فساد سیاسی و ارتش کنترل‌نشده، کشف کنید. MindsEye یک تجربه همهجانبه با روایتی جذاب و متقاعد کننده، محیط های غنی، مبارزات، فناوری آینده و تعقیب و گریز با سرعت بالا است.

در ژانویه، Build A Rocket Boy اعلام کرد که 110 میلیون دلار بودجه دریافت کرده است که به آنها این امکان را می‌دهد که سه محصول شاخص خود را عرضه کند: بازی جهان باز Everywhere، سری بازی‌های MindsEye و مجموعه‌ای از طراحی‌ها با استفاده از ابزاری به نام Arcadia.

Hakan Abrak از استودیو IO Interactive گفت: ما مفتخریم که شریک انتشار جهانی با تیم فوق‌العاده با استعداد Build A Rocket Boy هستیم و همکاری می‌کنیم و یک IP جدید هیجان‌انگیز را ارائه می‌کنیم. دو شرکت IO Interactive و Build A Rocket Boy در نوع هدف ما برای ایجاد پیوند و یک رابطه طولانی مدت با جوامع خود، که کاملاً با تعهد ما برای ارائه تجربیات با کیفیت بالا و همهجانبه به بازیکنان در سراسر جهان مطابقت دارد، همفکری دارند.

source

توسط funkhabari.ir