فیلم The Gorge به کارگردانی اسکات دریکسون، کارگردان مشهور فیلم‌های Doctor Strange و The Black Phone سال آینده از سرویس +AppleTV منتشر می‌شود.

این فیلم به دلیل ترکیب چندین ژانر مختلف از جمله عاشقانه، علمی‌تخیلی، اکشن، جاسوسی و حتی وحشت، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مایلز تلر و آنیا تیلور جوی نقش دو تک‌تیرانداز نخبه را در این فیلم بازی می‌کنند. یکی از این شخصیت‌ها آمریکایی و دیگری لیتوانیایی است. آن‌ها در برج‌های نگهبانی واقع در دو طرف یک دره بزرگ و بسیار محرمانه مستقر شده‌اند. ماموریت اصلی آن‌ها محافظت از جهان خارج در برابر تهدیدی ناشناخته و مرموز خواهد بود که در این دره نهفته است. داستان فیلم به تدریج پیش می‌رود و رابطه‌ای بین این دو شخصیت شکل می‌گیرد، در حالی که آن‌ها در تلاش هستند تا در برابر دشمنی نامرئی و خطراتی که در دره وجود دارد، مقاومت کنند.

کارگردان فیلم، اسکات دریکسون، درباره این اثر گفت:

ایده اصلی فیلم این بود که ابتدا زمان زیادی صرف بررسی پیشینه شخصیت‌ها و ارتباط بین آن‌ها شود، سپس آن‌ها را در وضعیتی قرار دهیم که باید برای بقا در میان خطرات و اسرار بی‌پایان دره تلاش کنند.

فیلم‌نامه این اثر توسط زک دین، نویسنده فیلم The Tomorrow War نوشته شده و علاوه بر تلر و تیلور جوی، بازیگر برجسته سیگورنی ویور هم در آن به ایفای نقش می‌پردازد. تولید این فیلم سال ۲۰۲۳ در بریتانیا انجام شد و از تهیه‌کنندگان اصلی آن می‌توان به دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت Skydance Media اشاره کرد.

The Gorge به عنوان یک اثر پیچیده و ژانر ترکیبی نه تنها برای طرفداران ژانرهای مختلف، بلکه برای علاقه‌مندان به فیلم‌های دلهره‌آور و مهیج نیز بسیار جذاب خواهد بود. ترکیب داستان عاشقانه، علمی‌تخیلی، اکشن و وحشت، این فیلم را به یک تجربه سینمایی منحصر به فرد برای تماشاگران بدل خواهد کرد.

اگر به فیلم و سریال علاقه دارید، خبر تریلر فصل دوم سریال Silo منتشر شد را در سایت ویجیاتو بخوانید.

source

توسط funkhabari.ir