در روزها اخیر اخبار مهمی از سری بازی هیلو (Halo) به دست ما رسیده‌اند و حالا جزئیاتی از حالت بتل رویال عرضه نشده آن منتشر شده است. 

یک مد بتل رویال برای هیلو اینفینیت با نام رمز Project Tatanka در دست ساخت قرار داشت که به نظر می‌رسد هرگز فرصت تجربه آن را نخواهم داشت. طبق اطلاعاتی که اخیرا از طریق پروفایل LinkedIn مایک کلوپر، طراح سابق در Certain Affinity، منتشر شده، این مد می‌توانست تحولی بزرگ برای سری بازی Halo باشد.

کلوپر اظهار کرده که این حالت بتل رویال برای بازی Halo Infinite توسعه داده می‌شد و می‌توانست یک تغییر واقعی برای این مجموعه باشد. تیم توسعه دهنده که کلوپر هم جزئی از آن‌ها بود، تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی کردن این مد داشتند. متاسفانه این پروژه هم مانند هیلو اینفینیت ۲ لغو شد و هرگز منتشر نمی‌شود. 

بازی Halo

سال‌‌ها زیادی است که پیرامون مد بتل رویال Halo مطرح هستند، اما به نظر نمی‌رسد که دیگر بازیکنان فرصتی برای تجربه این حالت نخواهند داشت. در همین حال، نام استودیو ۳۴۳ اینداستریز اخیرا به Halo Studios تغییر کرده و فرنچایز Halo از این پس با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. 

انتقال به آنریل انجین ۵ می‌تواند نوید تجربه‌ای بصری و فنی بی‌نظیر را برای آینده این سری محبوب بدهد و ممکن است شروع یک فصل جدید و هیجان‌انگیز برای این سری محبوب باشد. هنوز مایکروسافت از برنامه‌های خود برای آینده این فرانچایز پرده برنداشته است، اما احتمال ریبوت کلی آن وجود دارد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تنها می‌توانیم صبر کنیم تا مایکرسافت و Halo Studios به صورت رسمی از برنامه‌های خود رونمایی کنند.

source

توسط funkhabari.ir