پوستری برای انیمیشن سریالی Secret Level منتشر شده که در آن، به بازی‌های ویدیویی مختلفی اشاره شده است.

انیمیشن سریالی Secret Level یکی از جدیدترین پروژه‌های تولید شده توسط سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو به شمار می‌رود که قرار است در این آخر هفته در رویداد کامیک کان نیویوک ۲۰۲۴ اطلاعات بیشتری از آن آشکار شود و حالا نیز پوستری از آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این انیمیشن سریالی اثری اقتباسی است که در قالب آنتولوژی ساخته شده و داستان‌های مختلفی را روایت می‌کند که در دنیای بازی‌های مختلفی جریان دارند. تیم میلر این انیمیشن سریالی را خلق کرده و دیو ویلسون نیز تهیه‌کننده اجرایی این انیمیشن سریالی مورد انتظار بوده است.

انیمیشن سریالی secret level
انیمیشن سریالی Secret Level

این انیمیشن سریالی یک نامه عاشقانه برای طرفداران بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود و از ۱۵ بخش متمایز ساخته شده که قرار است داستان‌هایی را از دنیاهای God of War و Mega Man تا Dungeons & Dragons را برای مخاطبان و طرفداران به نمایش در بیاورد.

به نظر می‌رسد که این انیمیشن سریالی تازه رویکردی شبیه به دیگر انیمیشن سریالی ساخته شده توسط تیم میلر یعنی انیمیشن سریالی Love, Death & Robots دارد و فقط داستان‌های آن در دنیای بازی‌های ویدیویی جریان دارد. استودیو Blur Studio و Amazon MGM مسئولیت ساخت این انیمیشن سریالی را برعهده دارند.

پخش این انیمیشن سریالی از تاریخ ۱۰ دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۳) از سرویس آنلاین آمازون پرایم شروع خواهد شد.

منبع: collider

source

توسط funkhabari.ir