آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی: وقت آن است که با حل معماهای تصویری نشان دهید که یک نابغه هستید. ذهن و میزان توانائیهای شناختی خود را بیازمایید. آیا می توانید در آزمون شناسایی نوازنده تقلبی، آنچه را که از شما خواسته شده است را در 5 ثانیه رمزگشایی کنید. چه کسی یک نوازنده نیست؟ تنها یک نابغه می تواند آن را رمزگشایی کند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی همراه شوید.

این بار معمای تصویری را برای شما آورده ایم که توجه بسیاری را در بین کاربران شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است و دلیل آن بالا بودن درجه سختی آن است. بنابراین، اگر شما عاشق موسیقی هستید، می دانیم که قادر به حل این چالش خواهید بود. اگر می خواهید مهارت های ذهنی خود را بررسی کنید، به خاطر داشته باشید که برای این تست یا پازل تصویری اینترنتی حداکثر زمان 5 ثانیه وقت خواهید داشت. بنابراین اگر می خواهید از معما عبور کنید باید عجله کنید.

 

آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی

چه کسی نوازنده نیست؟ اگر از قبل پاسخ صحیح را دارید، پس بر چالش غلبه کرده اید، اما اگر هنوز آن را کشف نکرده اید، به یاد داشته باشید که زمان در حال گذر است و باید بدوید تا بتوانید به هدفی اصلی آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی برسید.

در تصویر می توانید دو نوازنده را مشاهده کنید. احتمالاً در یک مسابقه شرکت کرده اند. این دو تلاش دارند تا مخاطبان خود را هر چه بیشتر محسور توانایی ها و هنر خود کنند. تا اینجای معما چیز عجیبی در معما و تصویر دیده نمی شود. اما اگر نگاهی تیزبین و تمرکز بالا داشته باشید، می توانید بفهمید که یکی از نوازنده ها، واقعا نوازنده نیست. او تلاش دارد با کمک آهنگ های ضبط شده مخاطبان خود را فریب دهد. آیا شما می توانید او را شناسایی کنید.

اگر آماده هستید تصویر آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی را با هم مرور می کنیم. برای انجام این آرزمون فقط 5 ثانیه وقت دارید.

آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی

آیا موفق به یافتن پاسخ صحیح شدید؟ اگر هنوز نتوانستید پاسخ را پیدا کنید، می توانید هر چه بیشتر تصویر آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی را مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

 

 

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی: پاسخ صحیح مرد جوان با گیتار قرمز است، زیرا اگر دقت می کردید، متوجه می شدید  که در دست او انگشتی مناسب برای نواختن ساز وجود ندارد، در حالی که برادر دوقلویش دارد.

 

آزمون تصویری با شناسایی نوازنده تقلبی

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir